Wendestam skrev:Vet inte heller om det går att driva enligt EU261/2004 men som jag tolkar det i SAS svar till mig ser de själva det som en nedgradering då de skriver att SAS Plus inte fanns på den kärran. Sen två veckor tillbaka går LAN-kärran som SK901/902 och nu går det inte att köpa plus ombord på den med motiveringen att den inte har en Plus kabin ombord.Svar från SAS:"
Jag vill inleda mitt brev till dig med en ursäkt för att din resa till Chicago inte blivit som planerad då kabinen inte varit i standard med SAS Plus.
Vi förstår att vi på grund utav detta inte levt upp till dina förväntningar denna gång, men vi vill försäkra dig om att detta är någonting vi har stort fokus på och arbetar med! Alternativet till att utföra denna flygning där kabinen inte varit i standard med SAS Plus, hade istället varit att ställa in flygningen helt och hållet, vilket inte hade varit optimalt för någon part. Vi hoppas att du tycker att det är en bra prioritering och att du ändå känner dig tillfreds med din resa. De synpunkter du har på våra produkter eller vår service vidarebefordrar vi självklart till ansvarig enhet/person. Som en gest av goodwill från vår sida har vi idag krediterat dig 20,000 EuroBonus poäng. Dessa kommer att finnas tillgängliga för dig, på ditt konto, inom sju dagar. Extrapoängen används som vanligt vid uttag av poäng men är inte kvalificerande för att uppnå en högre medlesstatus."Klicka för att utvidga...