N
nota bene
Guest
Stoppförbud?Bryant skrev:Sen att jag fick 900:- i parkeringsböter för 26 sekunder utanför avgångshallen är en annan story.Klicka för att utvidga...
Annars lär överklagan gå igenom...
Stoppförbud?Bryant skrev:Sen att jag fick 900:- i parkeringsböter för 26 sekunder utanför avgångshallen är en annan story.Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Stoppförbud?Annars lär överklagan gå igenom...Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Något säger mig att det tog lite längre än 26 sekunderMen likväl är det lite väl grinigt från parkeringsvakternas sidaKlicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:Har lite svårt att förstå dina klagomål. Du har inte samlat ihop några större mängder EB-poäng, vilket självklart gör utbudet begränsat. Som tidigare nämnts kan du ta ut en inrikes t/r, valfri destination, för 10.000 poäng. Det är ofta bra tillgång på awardplatser inrikes, samt riktigt bra värde för poängen jämfört med att köpa motsvarande biljett.Klicka för att utvidga...
simulacra skrev:Att det är i princip omöjligt att söka upp dessa biljetter, jag måste i princip veta var jag ska åka innan jag söker och de flesta sökningar innebär att den tänkta destinationsflygplatsen inte ens dyker upp i drop downlistan. Varför kan det inte bara finnas en lista för vad jag kan göra med poängen? T ex som EB-shoppen fast för flygresor.Klicka för att utvidga...
simulacra skrev:Varför kan det inte bara finnas en lista för vad jag kan göra med poängen? T ex som EB-shoppen fast för flygresor.Klicka för att utvidga...
PM:a mig så tar vi en öl i Köpenhamn. Finns sämre ställen att bli strandad på.Tonton skrev:Några tips för hur jag kan utnyttja dessa förseningar på bästa möjliga vis?/tontonKlicka för att utvidga...
fcx skrev:Ska resa HEL-ARN idag, och SAS enda avgång är med ATR, så det fick bli Finnair istället, enbart för att slippa flyga Trabant.Klicka för att utvidga...
Tipset i Köpenhamn är alltjämt CPH Advantage. Alltid bättre än SAS egna lina. Dessutom funkar den ut till gate.Tockstew skrev:Nu har jag vid ett flertal tillfällen suttit i SAS lounger i Oslo och Köpenhamn och drabbats av sjukt segt internet. Inte ok när man förväntar sig att kunna jobba effektivt. Har hänt ett flertal gånger både före och efter jul.......Klicka för att utvidga...
Internet i SAS CPH lounge är ett skämt.Tockstew skrev:Nu har jag vid ett flertal tillfällen suttit i SAS lounger i Oslo och Köpenhamn och drabbats av sjukt segt internet. Inte ok när man förväntar sig att kunna jobba effektivt. Har hänt ett flertal gånger både före och efter jul.......Klicka för att utvidga...
Gäller även ARN och OSL i rusning dock. Många ggr loggar jag av nätet och kör delning via telefonen.johhenrik skrev:Internet i SAS CPH lounge är ett skämt.Klicka för att utvidga...
Oftast brukar det funka för mig på ARN, men jag är sällan där i rusning. Fast jag kör nog oftast på mobilen tror jag iaf på ARN när jag tänker efter... Dock har jag ju alltid försökt på CPH för att slippa roama men det funkar ju alltid uselt. Lägg till att inga VPN jag har funkar vilket är fullständigt patetiskt.Agö skrev:Gäller även ARN och OSL i rusning dock. Många ggr loggar jag av nätet och kör delning via telefonen.Klicka för att utvidga...