Palazzi skrev:Jag har inte fått något svar på mitt klagomål under de senaste två veckorna.... Inte ett enda ord.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Jag har inte fått något svar på mitt klagomål under de senaste två veckorna.... Inte ett enda ord.Klicka för att utvidga...
olsson skrev:Jag skickade in ett klagomål om en försening 31/7. Inte ett ord än. Förstår inte hur andra får svar så snabbt. Men det var något i nån tråd att de hade 5-6v väntetid på klagomål då :/Klicka för att utvidga...
olsson skrev:Jag skickade in ett klagomål om en försening 31/7. Inte ett ord än. Förstår inte hur andra får svar så snabbt. Men det var något i nån tråd att de hade 5-6v väntetid på klagomål då :/Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Jag gjorde ett klagomål 8 augusti och då fick jag information att det är upp till 8 veckors fördröjning på ärenden på grund av slutet av sommar säsongen.Klicka för att utvidga...
Det var inte acceptabelt. SAS kräver sina kunder att agera inom 10 dagar.Tommy Palomäki skrev:Jag gjorde ett klagomål 8 augusti och då fick jag information att det är upp till 8 veckors fördröjning på ärenden på grund av slutet av sommar säsongen.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det var inte acceptabelt. SAS kräver sina kunder att agera inom 10 dagar.http://www.businessclass.se/forum/s...ry-schedule-change-10-dagar-efter-mailet.htmlKlicka för att utvidga...
SAS kräver att kunderna ska svara inom 10 dagar men svarar själva efter 8 veckor tror jag Dr. menar här...norrbagg skrev:Hvilken sammenheng har det med det du quoter?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:SAS kräver att kunderna ska svara inom 10 dagar men svarar själva efter 8 veckor tror jag Dr. menar här...Klicka för att utvidga...
norrbagg skrev:Ja, jeg skjønte det, men jeg skjønner ikke logikken. En bedrift har sine regler ifht kundene sine, kundene har krav ihht. de regler og avtaler som er akseptert når man gjennomførte en handel. Det er jo rimelig søkt å mene det er "uakseptabelt" at en bedrift har ventetid i kundeservice-senteret, på bakgrunn av at en kundegruppe som en sjelden gang utsettes for en ombooking har en tidsfrist på seg. Det er bare litt far fetched for meg å trekke sånne paralleller som Dr.Miles gjør her. Litt barnslig nesten, om jeg tør påstå så.Og bare så det er sagt: ja jeg synes også det er synd det er lang ventetid hos kundeservice. Det er en enkel sak å ha ansatt et par flere, for å få fortgang på det. Men å trekke fram at SAS har tidskrav på passasjerene sine som et negativt argument mot SAS' lange behandlingstid... It's just really out there. Særlig når SAS i stort sett ALLE tilfeller jeg har lest her gir en meget god kompensasjon når svaret først kommer, det er bare å se bakover i denne tråden og evt andre om kundeservicens lange ventetid.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Sedan slutet på Sept. förra året och till 3-Aug i år har jag satt mig på ett nytt SAS flyg i Business 97 gånger. Och tyvärr har jag väldigt lite positivt att säga, men hälften av lounge damerna har förstått vem som betalar deras löner, jag hade inte EBG i börjantillhörde M&M, men jag gick till vänster ändå. SAS Norge ville att jag skulle betala för vin och öl men det gjorde jag inte, har man en biljett som kostar 6.700:- då får dom bjussa.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Simon Spies sa väl att han bara tjänade 10 kr på varje resa han sålde. Det här kan vara SAS-versionen av samma affär...Klicka för att utvidga...
Gammal nyhet (2011) men bmi förlorade 38 GBP per passagerare så förlust av 10 SEK per resa låter okej ändå.Johan_G skrev:SAS-versionen vore väl att bara förlora 10:- på varje resaKlicka för att utvidga...
Insider News Midlands skrev:Airline BMI British Midland lost £38 per passenger in the first six months of the year, according to reports.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Uppföljning om mitt bagagestrul på KRS. Morgonflyget från OSL var försenat och landade vid 9 i KRS. Först vid 1130 skickar man ut väskorna med budbil (körtiden mellan mig och flygplatsen är c:a en timme). Inga väskor dyker dock upp, och efter ett antal samtal med SAS (som lovar att kolla och ringa upp men gör aldrig det), får jag tag på budfirman som hälsar att de räknar med att vara framme kl. 19! Eftersom min flight tillbaka går kl. 18 ber jag dem att lämna väskorna på flygplatsen istället, och vi anländer ungefär samtidigt dit. Ankomstservice ställer sig mycket frågande till varför jag direkt checkar in väskorna igen "varför skulle vi då köra ut dem?". Orkar inte ens svara på eländet.Inte OK SAS. Absolut inte OK...Klicka för att utvidga...