henke12 skrev:Det är dock ingen dedikerad kundtjänst för EBD.Det är vanlig kundtjänst med tillägget prio i telefonkön.Klicka för att utvidga...
Det beror på vilken tid på dygnet du ringer.
henke12 skrev:Det är dock ingen dedikerad kundtjänst för EBD.Det är vanlig kundtjänst med tillägget prio i telefonkön.Klicka för att utvidga...
HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....agehall skrev:Du har höga förväntningar på vad SKIT presterar ser jag. Det är ett bra sätt att bli besviken.Klicka för att utvidga...
Jag tror knappast det är agenten som slänger ut dig. Snarare är det någon automatik som gör bort sig.JanneD skrev:HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Å andra sidan är det ju faktiskt NetOp så för en gångs skulle ska vi nog inte skylla på SKIT.Klicka för att utvidga...
Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.obs skrev:Men då får man väl skylla på SAS för att inte ta upp problemen med leverantören. Detta verkar ha pågått under längre tid så SAS & SKIT har absolut haft möjlighet att ta tag i det.Klicka för att utvidga...
Jag vill i alla fall minnas att jag själv har blivit utslängd någon gång och läser man SAS' facebook sida så är det massor som under längre tid har klagat på att chatten inte funkar.mha321 skrev:Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.Klicka för att utvidga...
Jag har slutat använda chatten av just den anledningen. Man sitter i kö och nästa gång man kollar rutan är man utslängd pga inaktivitet. Helt meningslöst.obs skrev:Jag vill i alla fall minnas att jag själv har blivit utslängd någon gång och läser man SAS' facebook sida så är det massor som under längre tid har klagat på att chatten inte funkar.Klicka för att utvidga...
Jag har också varit med om sådana människor. Då tar jag en bild demonstrativt. Då brukar personen i fråga undra varför jag tar en bild. Då blir mitt svar "det finns hemsidor där man kan lägga ut bilder på människor som inte kan uppföra sig på flygplan och jag tycker ditt beteende passar in där".Tjaeng skrev:Visa bifogad bild 73884Visa bifogad bild 73885Ovanstående är från samma flight, SK940 igår. Kabinpersonal på SAS måste bli bättre på att säga åt idioter att sluta bete sig som idioter. Är de här stjärnskotten lika vidriga av sig närDe sitter i trängre ekonomisäten? Jag har inga problem med att säga till folk när jag ser något sånthär men inte är det mitt jobb att göra det. Om kabinpersonalen är konflikträdda på sådär typiskt Skandinaviskt vis så är det ju väldigt hög risk att även personen som får en stinkande j*vla fot i bakhuvudet också är det.Klicka för att utvidga...
Visar ännu en gång att pengar inte kan köpa stil, manér eller elegans..Tjaeng skrev:Visa bifogad bild 73884Visa bifogad bild 73885Ovanstående är från samma flight, SK940 igår. Kabinpersonal på SAS måste bli bättre på att säga åt idioter att sluta bete sig som idioter. Är de här stjärnskotten lika vidriga av sig närDe sitter i trängre ekonomisäten? Jag har inga problem med att säga till folk när jag ser något sånthär men inte är det mitt jobb att göra det. Om kabinpersonalen är konflikträdda på sådär typiskt Skandinaviskt vis så är det ju väldigt hög risk att även personen som får en stinkande j*vla fot i bakhuvudet också är det.Klicka för att utvidga...
Tjaeng skrev:Visa bifogad bild 73884Visa bifogad bild 73885Ovanstående är från samma flight, SK940 igår. Kabinpersonal på SAS måste bli bättre på att säga åt idioter att sluta bete sig som idioter. Är de här stjärnskotten lika vidriga av sig närDe sitter i trängre ekonomisäten? Jag har inga problem med att säga till folk när jag ser något sånthär men inte är det mitt jobb att göra det. Om kabinpersonalen är konflikträdda på sådär typiskt Skandinaviskt vis så är det ju väldigt hög risk att även personen som får en stinkande j*vla fot i bakhuvudet också är det.Klicka för att utvidga...
Tjaeng skrev:Visa bifogad bild 73884Visa bifogad bild 73885Ovanstående är från samma flight, SK940 igår. Kabinpersonal på SAS måste bli bättre på att säga åt idioter att sluta bete sig som idioter. Är de här stjärnskotten lika vidriga av sig närDe sitter i trängre ekonomisäten? Jag har inga problem med att säga till folk när jag ser något sånthär men inte är det mitt jobb att göra det. Om kabinpersonalen är konflikträdda på sådär typiskt Skandinaviskt vis så är det ju väldigt hög risk att även personen som får en stinkande j*vla fot i bakhuvudet också är det.Klicka för att utvidga...
Jag åkte till Amsterdam samma dag, var totalt kaos på Arlanda kan jag hålla med om, och ingen använda automaterna.tomle skrev:Under all kritik i morse, kön till prio check-in var väldigt lång, tog närmare 40 minuter. Massa folk med ski bags etc som hade kunnat använda maskinerna och prio bag drop! SAS borde ha haft personal på plats som frågade folk i kön om de skulle till USA eller inte och hjälpt dem med automat-check in och bag drop annars (resenärer till USA får inte använda bag drop).Säkert 8 automater som inte funkade heller, ej godkänt.Visa bifogad bild 73534Klicka för att utvidga...
TheTravelGuy skrev:Tycker ändå de värsta var att alla köade till GULD / BUSINESS countern. Jag gick in från sidan frågade en i personalen om verkligen alla dessa människor reser plus eller har guld. Han svarade "alla fular sig", jag var måttligt glad och han hoppade snabbt in bakom disken och checkade in mig... Bad även om ursäkt över allt "virrvarr" som han kallade de.Klicka för att utvidga...