Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Att SAS valt att börja installera starlink är riktigt positivt! Sitter nu mellan Arlanda och Milano och gratis-streamar från SVT-play, bredbandskollen säger 140mbit/sek och champagnen smakar bra den också i nya business-konceptet! Den norska kabinpersonalen är på hugget. SAS kan när man vill.

Vilken härlig stämning det verkar varit ombord till USA häromdagen från Oslo! :) Hela planet började ro - som nu blivit viralt att Norge gör i VM :)

Från SAS Instagram:
(Synd att det inte går med rörlig bild här)
Screenshot_20260623_205348_Instagram.jpg

Bra SAS, eller ja det är väl handlingbolaget vi kanske ska tacka. Såg self service Bag drop på ATH idag, tror inte jag sett det tidigare. Speciellt den här tiden på året kan det ju vara tre avgående flyg nästan samtidigt.

Attachments

• IMG_4378.jpeg
    IMG_4378.jpeg
    877,7 KB · Visningar: 90
Vill applådera min senaste upplevelse av att boka en bonusresa via kundtjänst. Agenten höll samma höga nivå som Tallinn-Kristina. Det finns hopp! Jag vill alltid hamna hos denna agent. Finns det möjlighet till direktkontakt?

Utan knussel började agenten med att boka det långa benet för att sedan lägga till feedern. Feedern har hela tiden varit käppen i hjulet för att få igenom bokningen på grund av married segments. Fick till en bonusresa till Japan i business class på önskade datum. Stort tack till *****!

Toppen