Att platser (vanligtvis) släpps 330 dagar innan.Vad har jag missat.... hittar inte några platser alls med SAS till Los Angeles i business class i September.
Ja men idag är det ju runt 200 dagar innan...?Att platser (vanligtvis) släpps 330 dagar innan.
Platserna bokas ju av andra? Eller hur menar du?Ja men idag är det ju runt 200 dagar innan...?
Jo det förstås. Men alla platser på alla avgångar på alla dagar i september? Jaha tuff luck får dra en annan månad.Platserna bokas ju av andra? Eller hur menar du?
Det gäller att leta 330 dagar innan annars kan det bli svårt. SAS släpper ju inte jättemånga platser.Jo det förstås. Men alla platser på alla avgångar på alla dagar i september? Jaha tuff luck får dra en annan månad.![]()
Från Stockholm (ARN) till Los Angeles och som sagt, business för poäng och voucher. Hittade bara ekonomi och Plus.Vart ifrån försöker du resa? Finns MASSOR av biljetter från Stockholm till Los Angeles i September.
Jo det förstås. Men alla platser på alla avgångar på alla dagar i september? Jaha tuff luck får dra en annan månad.![]()
Nu spekulerar jag vilt här men SAS Business ARN–LAX torde höra till de mest åtråvärda bonusbiljetterna som SAS har - att hela månaden är uppbokad 100+ dagar efter (potentiellt) biljettsläpp låter helt rimligt i mina öron.Från Stockholm (ARN) till Los Angeles och som sagt, business för poäng och voucher. Hittade bara ekonomi och Plus.
Tack jag håller koll eller skickar frugan med Turkish som jag såg (på United) hade plats.Nu spekulerar jag vilt här men SAS Business ARN–LAX torde höra till de mest åtråvärda bonusbiljetterna som SAS har - att hela månaden är uppbokad 100+ dagar efter (potentiellt) biljettsläpp låter helt rimligt i mina öron.
Däremot så kan det ju dyka upp platser igen så häng i!