Nej, men det dras ju inte heller förens nära inpå. Har du flex så kan du ju också kolla vad den högre klassen kostar och boka om istället, ibland skiljer det mindre än vad uppgradering kostar.Hej. Om jag lägger ett bud och vinner budgivningen. Har flexbiljett. Inrikes.
Om jag avbokar resan, återbetalas då även ”budgivningskostnaden”. ?
Var och hur kollar man det?Har du flex så kan du ju också kolla vad den högre klassen kostar och boka om istället,
SAS.se, sök samma resa som man bokat eco flex, addera upgrade-kostnaden och jämförVar och hur kollar man det?
Jag har varit med om samma sak men ändå fått igenom budet så jag skulle säga att det kan gå vägen ändå.En fråga om bud, om man lägger ”tidigt” sen kollar i appen och status är så här:
Visa bifogad bild 172953
Ska man då anta ens bud är ogiltigt?
SAS har alltså justerat minimum.
Jag har inte fått någon form av notis varken i app eller mail. Såg av ren slump.
Tänker att det vore synd gå miste om en upgrade pga 2000 poäng för att senare hoppas på dyr upgrade på flygplatsen.
Någon med erfarenhet
Det är helt ok, bara nya minimumbudet som accepteras. Sen hur deras kontroll fungerar det är en annan femmaEn fråga om bud, om man lägger ”tidigt” sen kollar i appen och status är så här:
Visa bifogad bild 172953
Ska man då anta ens bud är ogiltigt?
SAS har alltså justerat minimum.
Jag har inte fått någon form av notis varken i app eller mail. Såg av ren slump.
Tänker att det vore synd gå miste om en upgrade pga 2000 poäng för att senare hoppas på dyr upgrade på flygplatsen.
Någon med erfarenhet