Senaste nytt

SAS börjar flyga till Agadir 4 november 2023

Erik M

Medlem
Vad blir det för zon? Kan jag köpa bonusresa med en sån där 2-4-1 som bara ska gälla inom Europa?
 

Jannes

Medlem
Vad blir det för zon? Kan jag köpa bonusresa med en sån där 2-4-1 som bara ska gälla inom Europa?
Försökte klura ut detta genom att söka en resa och kolla poängmängden, men jag får inte upp nåt sådant i bokningsflödet?
Brukar ju stå här:

1683893751322.png


Så SAS kanske inte ännu bestämt sig?
 
  • Gilla
Reactions: hco

folo

Medlem
Försökte klura ut detta genom att söka en resa och kolla poängmängden, men jag får inte upp nåt sådant i bokningsflödet?
Brukar ju stå här:

Visa bifogad bild 142294

Så SAS kanske inte ännu bestämt sig?

Blir så ibland på hemsidan att poängen inte syns.

För mig dyker de upp och det är vanlig Europa-intjäning som gäller. Det var nog få som väntade sig nåt annat :)
 

Erik M

Medlem
Försökte klura ut detta genom att söka en resa och kolla poängmängden, men jag får inte upp nåt sådant i bokningsflödet?
Brukar ju stå här:

Visa bifogad bild 142294

Så SAS kanske inte ännu bestämt sig?
Så här kan man också få en ledtråd:
1684132443639.png


15000 för GO enkel är vanliga Europa-priset.

Men jag vill veta säkert :)


För övrigt: Väldigt gott om award-biljetter tillgängliga!
 

Tomas E

Medlem
Undrar hur intresset för Agadir som turistmål påverkas av nattens jordbävning i Atlasbergen mellan Marrakech och Agadir? Hittills 800 rapporterade döda.
En jordbävning i Agadir 1960 med magnituden 5,7 ledde till ca 12 000-15 000 dödsfall, men den här jordbävningen hade tydligen en magnitud på 6,8 och är troligen den kraftigaste i Atlasbergen på 100 år.
 

Flyer722

Medlem
Undrar hur intresset för Agadir som turistmål påverkas av nattens jordbävning i Atlasbergen mellan Marrakech och Agadir? Hittills 800 rapporterade döda.
En jordbävning i Agadir 1960 med magnituden 5,7 ledde till ca 12 000-15 000 dödsfall, men den här jordbävningen hade tydligen en magnitud på 6,8 och är troligen den kraftigaste i Atlasbergen på 100 år.
Inget som gemene charterturist bryr sig om.
 
Undrar hur intresset för Agadir som turistmål påverkas av nattens jordbävning i Atlasbergen mellan Marrakech och Agadir? Hittills 800 rapporterade döda.
En jordbävning i Agadir 1960 med magnituden 5,7 ledde till ca 12 000-15 000 dödsfall, men den här jordbävningen hade tydligen en magnitud på 6,8 och är troligen den kraftigaste i Atlasbergen på 100 år.
Alltid tråkigt med naturkatastrofer men Agadir kommer nog inte tappa så mycket turister pga det. Surfing är en stor grej där, har vänner som bor där säsongsvis dec-mars och jobbar som instruktörer.
 
Toppen