mry skrev:Jag skulle ju verkligen behöva veta om jag får flyga imorgon...Klicka för att utvidga...
1) ställ klockan när du behöver vakna
2) gå in på www.sas.se och kolla om din flygning är O.K!
3) ja du fattar...
Varför ska du behöva vara vaken?
mry skrev:Jag skulle ju verkligen behöva veta om jag får flyga imorgon...Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Känns som att de borde vara nära en lösning iaf eftersom de fortsätter efter deadline.Klicka för att utvidga...
deltamartin skrev:Det är mitt intryck också, det känns som att vi skulle vetat redan nu om de kommer gå i konkurs.Klicka för att utvidga...
Nej, jag tolkar det som att SEB ville hålla fast vid utsprungliga ultimatumet:erc skrev:SvD gjorde den motsatta tolkningen. "Swedbank och Nordea lämnar eventuellt tidsfrist, ska man tolka det som att SEB redan godkänt planen?"Klicka för att utvidga...
kerran1980 skrev:Tror ni styrelsen tar en stänkare nu för att hålla sig pigga?Vem tar beslut hos SEB...är det Herr Wallenberg själv, Falkengren lr nån annan?Klicka för att utvidga...
kerran1980 skrev:Tror ni styrelsen tar en stänkare nu för att hålla sig pigga?Vem tar beslut hos SEB...är det Herr Wallenberg själv, Falkengren lr nån annan?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Irish coffee kanske?Klicka för att utvidga...
0042: Piloterna meddelar att de fortsätter med förhandlingarna.– De sitter fortfarande i förhandlingar. Bollen ligger hos SAS, det är vi som har lämnat det senaste budet och det är det som man håller på och jobbar med nu, säger Rebecca Rosenvinge, kommunikatör på Svensk Pilotförening, till TT.00.40 SAS ska enligt NBT har meddelat att man har som utgångspunkt att måndagens avgångar ska gå som planerat - undantag morgonflyget mellan Oslo och Köpenhamn klockan 07.40 som är inställt, skriver Aftenposten.Klicka för att utvidga...
Mauricio skrev:Mousserande vin från valfri SK kärraKlicka för att utvidga...
Mauricio skrev:Christina Lundell: Diamant Salihu på plats i Kastrup rapporterar: Folk kramar varandra på två olika våningsplan på SAS huvudkontor.Är ett avtal klart?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:För att vara pessimist så kan det vara det motsatta också.Men nu ska vi fokusera på det positiva och får hoppas på att det är goda nyheter!Klicka för att utvidga...
Mauricio skrev:Christina Lundell: Diamant Salihu på plats i Kastrup rapporterar: Folk kramar varandra på två olika våningsplan på SAS huvudkontor.Är ett avtal klart?Klicka för att utvidga...