Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

En sak som säkert orsakar problem: de olika menyerna flyger in från olika håll, på olika sätt.
En typ av animation för alla hade inte varit alls lika illa. Men nej, nerifrån, från höger, nån typ av framvikning i mitten…
Som en 12-åring som hittat animationsfliken i Powerpoint…
Ja, det känns exakt så :D
 
Jag har fortfarande chatten under More -> Support & Feedback -> Chat
Min är under
More -> Support & Feedback -> Customer > Chat with SAS Customer Support

och efter man klickat på knappen
"Custome
r"

(ja, texten i knappen har en radbrytning)
måste man skrolla mycket långt ner
 
Min är under
More -> Support & Feedback -> Customer > Chat with SAS Customer Support

och efter man klickat på knappen
"Custome
r"

(ja, texten i knappen har en radbrytning)
måste man skrolla mycket långt ner
Ibland dyker inte raden med "Diamond support" upp alls, och då behöver man gå den långa vägen som du skrev.

Men om jag går till en annan flik och sedan kommer tillbaka, då brukar raden dyka upp igen.

Screenshot_20251106_080227_SAS.png
 
Efter att ha varit utestängd från appen i över ett år kan jag nu äntligen logga in igen på min degooglade android! Tack för det! Har dragit ner på SAS resor, men blir nog fler nu.
 
Toppen