AF tilbyder ægte champagne i alle loungerne i Paris. Endda med en morgen- og en eftermidagsservering fra en betjent trolley med snacks. KL tilbyder sparkling wines.
AF tilbyder ægte champagne i alle loungerne i Paris. Endda med en morgen- og en eftermidagsservering fra en betjent trolley med snacks. KL tilbyder sparkling wines.
Absolut, men Apknug har inte upplevt det. Han sitter mestadels och jämför och klagar och sedan åker han statslös i valfri ekonomiklass, så han sitter helt enkelt och och pratar helt hypotetiskt ur sitt eget resemönster. Ungefär som att jag aldrig skulle köpa en Bentley eftersom Rolls Royce har bättre pinnbultar till topplocket.
Intressant, inget som påtalades under min senaste resa till Washington (satt visserligen i Plus då). Flög Go i början av mars EWR-ARN och då var det endast en alkoholfri dryck som ingick. Får återrapportera efter min kommande resa i Go till New York om två veckor.
Kan bekräfta att utrop ikväll på SK932 i Go att ett styck öl eller vin serveras till måltiden. Vin serverades i plastglas från stora flaskor. Köptes ett av deras "erbjudande" fick personen vin i de mindre flaskorna som funnits ett tag.