Senaste nytt

Sökning på rums-/sängtyp?

Totopez

Medlem
Jag ska på en nöjesresa till NYC med en kompis och letar hotell. Är guld på Hilton och Marriott, men kan tänka mig att bo på vad som helst som känns rätt.

Det jag undrar är om det finns en sökmotor som ger möjlighet att söka efter BARA rum som har två sängar? Helt värdelöst att behöva gå igenom alla hotell för att upptäcka att priset för ett twin var 100 dollar högre än det billigaste på sökmotorn (även kedjornas egna sidor).
 

JohnR

Medlem
Testa att fylla i 2 vuxna + 2barn när du söker på Hilton/Mariott, då brukar det bara dyka upp 2 Twin eller 2 Queen.

Du kan givetvis ändra tillbaka när du bestämt dig för att boka.
 

Jönsson

Medlem
Jag ska på en nöjesresa till NYC med en kompis och letar hotell. Är guld på Hilton och Marriott, men kan tänka mig att bo på vad som helst som känns rätt.

Det jag undrar är om det finns en sökmotor som ger möjlighet att söka efter BARA rum som har två sängar? Helt värdelöst att behöva gå igenom alla hotell för att upptäcka att priset för ett twin var 100 dollar högre än det billigaste på sökmotorn (även kedjornas egna sidor).

På Hilton honors kan du i ”My profile->Preferences” ända ”Bed type” till ”Two beds”. Då kommer hotell med tillgängliga twin beds upp först i sökningen.
 
Last edited:
Toppen