Senaste nytt

Sökhjälp Tbilisi

Varit där ett par gånger, älskar staden :)
Brukar flyga med turkish, riktiga business säten om man har tur och bra priser.
Prövat med LOT men inte lika trevligt varken i cabin eller lounger på vägen.

Förutom Turkish är det mest Fakir tider till Tblisi, så har det varit de sista 5-6 åren

Tyvärr är det ju inte bara Tblisi som har hemska flygtider. En stor del av Mellanöstern och
CIS har flyg som avgår kring 3-tiden på morgonen. Antar att det handlar om att ha planen
på plats i Europa dagtid ?

Tyvärr är det ju inte bara Tblisi som har hemska flygtider. En stor del av Mellanöstern och
CIS har flyg som avgår kring 3-tiden på morgonen. Antar att det handlar om att ha planen
Indirekt ja, men framförallt för att matcha anslutningar till/från Nordamerika och resten av Europa.

Kan ha och göra med att Tiblisi inte är ngn världsmetropol så begränsat med resenärer. När jag börja åka ditt var det bara Airbaltic och LOT ca tre dagar i veckan.

Kan ha och göra med att Tiblisi inte är ngn världsmetropol så begränsat med resenärer. När jag börja åka ditt var det bara Airbaltic och LOT ca tre dagar i veckan.

Jo, förvisso men även lite större orter som Teheran och Bagdad har så gott som alltid (i min mening)
hemska ankomst-/avgångstider.

Toppen