Senaste nytt

Sökes: Stockholm - Mexico City slutet av februari 2023

erikhakansson

Ny medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  2. Var är din destination? Mexico City
  3. När vill/behöver du resa ut? Slutet av februari (från typ 20/2)
  4. När vill/behöver du komma hem? Början av april, 1-5 eller så.
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 160 K poäng + 2-4-1 voucer
  10. Vad är det viktigaste för dig? Så lång sträcka som möjligt i business.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Last edited:
Söker fortfarande en ditbiljett i business (MEX) runt 20/2. Har fn economy bokat dit med SAS och UA, och business hem 4/4 med TA. Letat biljetter från FRA, LHR, CDG, BCN, LIS m.m men inte hittat något. Det enda jag hittat som ev. kan funka är business till BOG och sen vidare till MEX.

Några andra förslag på vad jag kan göra? Tack på förhand.

Söker fortfarande en ditbiljett i business (MEX) runt 20/2. Har fn economy bokat dit med SAS och UA, och business hem 4/4 med TA. Letat biljetter från FRA, LHR, CDG, BCN, LIS m.m men inte hittat något. Det enda jag hittat som ev. kan funka är business till BOG och sen vidare till MEX.

Några andra förslag på vad jag kan göra? Tack på förhand.
Har du kollat södra USA i business och vidare därifrån på revenue?. Om nu är det longhaul business är viktigast och inte tid eller antal byten.

LA olika flygplatser, Vegas, Phoenix, osv brukar ha billiga revenue flyg att ta till MEX.

Snabb sökning visar Y platser IAH-MEX den 21/2. Vet inte om det finns longhaul dit i C.

Jag gjorde en snabb sökning och hittade från VIE via MUC/ZRH och FRA till MEX i C med Austrian och Lufthansa 20, 21, 22 och 23 februari. Flyget går dock 06-07 från VIE så behövs isf lägga till ett leg från ARN dagen innan.

Tilläggas kan att när jag gjorde sökningen direkt från FRA, MUC eller ZRH så fanns inte C.

Toppen