Senaste nytt

Sökes: EuroBonus bonusresa gärna i First och till Asien

Peter Fox

Ny medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? OSL
  • Var är din destination? LH-F (SIN,HKG,BKK(
  • När vill du resa? Nu (Oct 24 2019)
  • Hur länge vill du vara borta? ca 4 dagar efter utresa.
  • Hur många personer som skall resa? En (2) vuxen
  • I vilken kabinklass? First (First) närmare avresa.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Lufthansa, ANA, Singapore eller annan likvärdig First.
  • Vad är din budget? Jag har för närvarande 300 000 Eurobonus extrapoäng + två (2) st 2-4-1 Amex vouchers. Jag hinner nog få ihop en skvätt till Eurobonus extrapoäng innan ev. ombokning till First.
  • Vad är det viktigaste för dig? Jag har några ställen jag skulle vilja besöka, layover/stopover på ett par, tre nätter.
  • Några ställen där jag tycker att jag vill ha några övernattningar: Tokyo, Hong Kong, Bangkok +++

• Varifrån vill du börja din resa? OSL
  • Var är din destination? LH-F (SIN,HKG,BKK(
  • När vill du resa? Nu (Oct 24 2019)
  • Hur länge vill du vara borta? ca 4 dagar efter utresa.
  • Hur många personer som skall resa? En (2) vuxen
  • I vilken kabinklass? First (First) närmare avresa.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Lufthansa, ANA, Singapore eller annan likvärdig First.
  • Vad är din budget? Jag har för närvarande 300 000 Eurobonus extrapoäng + två (2) st 2-4-1 Amex vouchers. Jag hinner nog få ihop en skvätt till Eurobonus extrapoäng innan ev. ombokning till First.
  • Vad är det viktigaste för dig? Jag har några ställen jag skulle vilja besöka, layover/stopover på ett par, tre nätter.
  • Några ställen där jag tycker att jag vill ha några övernattningar: Tokyo, Hong Kong, Bangkok +++

Hur många personer som skall resa?
En (2) vuxen

Toppen