Senaste nytt

Sökes: Awardresa/poängresa från Göteborg till Malé (Maldiverna) mars 2021

Tack - har pratat med SAS och de flesta vill inte vara behjälpliga med att leta åt en. Förklarade också min frustration om att jag själv inte kan söka och hitta platser då det inte går att se så långt fram men samtidigt inte får någon hjälp. En på deras service förstod mig och sa att det tyvärr är lite såhär nu när bokningen ligger nere online, men att de jobbar på att få upp den. Vet inte hur mycket han sökte nu, men frågadehur det såg ut med business runt 10 januari 2021 via antingen Istanbul eller Frankfurt och han sa att det inte fanns något samt rekommenderade mig att ringa in då och då för att stämma av...
Trist! Kan ju vara så att tillgängligheten just nu är dålig, men verkar som många här på forumet har fått ringa in flera gånger innan de fått hjälp av någon som vet hur de ska leta efter biljetterna. Bättre att ligga på nu precis när biljetterna ska släppas än om ett par veckor. Jag hade själv ringt in flera gånger tills jag fick ett vettigt svar om till vilket datum de ser just nu.

Toppen