Senaste nytt

Sökes: Award från Haneda till London/Frankfurt våren 2020

mischadee

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Tokyo Haneda
  2. Var är din destination? London eller Frankfurt (kör ANA andra flyg med First till Europa?)
  3. När vill/behöver du resa ut? Helst ANAs dagflygningar på söndagar under våren från och med andra halvan av mars.
  4. När vill/behöver du komma hem? -
  5. Hur länge vill du vara borta? -
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  7. I vilken kabinklass?
    • First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? ANA
  9. Vad är din budget? (per person) 112500 Eurobonuspoäng och 2-4-1 voucher. Obs detta är bara en del av resan. Anslutningarna ska jag sy ihop själv med hjälp av sas verktyget och ditresan tänkte jag försöka köra med SQ i First. Därför behöver jag förslag på flera dagar där det kan tänkas finnas tillgänglighet med ANA.
Tack.
 

Tonton

Medlem
Alltså - om du vill kolla tillgången för ANA på sträckan HND-LHR/FRA så är det väl bara att söka i någon av de olika motorer som finns?

United, Travelhacks eller AwardFares.com är exempel.

Här kan du söka på detta: Login · AwardFares (klicka på länken och logga in så kommer sökningen fram direkt - det krävs dock Guld eller Diamond för att göra custom searches så långt fram).
 

mischadee

Medlem
Alltså - om du vill kolla tillgången för ANA på sträckan HND-LHR/FRA så är det väl bara att söka i någon av de olika motorer som finns?

United, Travelhacks eller AwardFares.com är exempel.

Här kan du söka på detta: Login · AwardFares (klicka på länken och logga in så kommer sökningen fram direkt - det krävs dock Guld eller Diamond för att göra custom searches så långt fram).

Alltså jo det kan jag. Eller så kan jag fråga här i detta forum där det finns en mall för att fråga. Kan man också göra. Speciellt om man inte är så superbra på dessa verktyg.
 

Tonton

Medlem
Alltså jo det kan jag. Eller så kan jag fråga här i detta forum där det finns en mall för att fråga. Kan man också göra. Speciellt om man inte är så superbra på dessa verktyg.

Ja, och det är bra att du frågar. Men istället för att göra allt jobb åt dig - så tänker jag att det är bättre att hänvisa till olika metoder så att du lär dig själv att söka :)


Jag har dock nu gjort custom searches åt dig under hela våren på AwardFares (via länken jag skrev i mitt förra inlägg) - och på så sätt får jag fram att det finns 33 flighter i ANA F mellan HND-FRA/LHR under våren (1 mars - 31 maj 2020).
 

mischadee

Medlem
Ja, och det är bra att du frågar. Men istället för att göra allt jobb åt dig - så tänker jag att det är bättre att hänvisa till olika metoder så att du lär dig själv att söka :)


Jag har nu gjort custom searches åt dig på under hela våren på Awardfares (via länken jag skrev i mitt förra inlägg) - och på så sätt får jag fram att det finns 33 flighter i ANA F mellan HND-FRA/LHR under våren (1 mars - 31 maj 2020).

Tack. Då vet jag att det finns s å då ska jag börja leta efter tillgänglighet.

Tack
 
Toppen