Senaste nytt

Söker tips och råd för kommande New Zealand resa

Verkar inte släppas SQ till AKL/CHC. Idag finns till SYD/MEL 7 feb 2024, så ganska snart så ska du boka en enkel resa EU-SIN-SYD/MEL. Sen ringer du SAS och lägger på XXX-EU och SYD/MEL-AKL (blir NZ eko). Sen får du skaffa mer poäng och då försöka hitta en hemresa. Vem vet, vid det laget kanske Thai har börjat flyga på AKL igen?
Nej jag hittade ingenting från Asien till New Zealand faktiskt, hade varit smidigt!!

Hur nära inpå skulle du säga att man kan vänta med att boka?
Vi kommer nog inte kunna boka denna innan sommarn tror jag då vi behöver planera med dom som bor där, kan det bli svårt med utbud på biljetter?

Jag antar att jag inte kan ta mig från EU-Asien/Asien-Australien tur och retur med voucher och 250 000 poäng i business, hur hade ni fördelat poäng på långresorna på bästa sätt i såna fall?

Nej jag hittade ingenting från Asien till New Zealand faktiskt, hade varit smidigt!!

Hur nära inpå skulle du säga att man kan vänta med att boka?
Vi kommer nog inte kunna boka denna innan sommarn tror jag då vi behöver planera med dom som bor där, kan det bli svårt med utbud på biljetter?
Boka en utresa som verkar vettig så fort platser släpps, alltså inom några veckor. Kostar 150 kr att ändra. Om din Amex voucher är från 2022 så har du resten av 2023 på dig att samla mer poäng. Räcker det ändå inte så får du boka eko på hemresan.

Toppen