Senaste nytt

Söker Stockholm - Världen i First

Brandten

Medlem
Varifrån vill du börja din resa? Stockholm alt Oslo
Var är din destination? Var som helst
När vill/behöver du resa ut? När som helst v28-v29
När vill/behöver du komma hem? Jag måste vara hemma måndag morgon v30
Hur länge vill du vara borta? 1-3 nätter
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? First class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Lufthansa ut (helst FRA men MUC går också) och någon annan First hem
Vad är din budget? (per person) Flygskatter (+230k EB poäng + 2 Amex 2-4-1 vouchers)
Vad är det viktigaste för dig? Få ta med FruBrandten på sin första First innan SAS får för sig några konstigheter med alla mina poäng
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Awardfares visar inget i närtid.

Älskar iof EVA Air också och deras Business så kan ju vara ett alternativ så länge en flight är med Lufthansa First (eller Singapore First och deras Private Room i Singapore).

Underlättar ju också om man slipper PCR test och andra blanketter men fattar om det fortfarande är lite Covid regler runt omkring...

First är tyvärr att glömma, såvida ni inte har tur och lyckas hitta två platser med Lufthansa i F till Boston på avresedagen.

ANA brukar annars släppa två platser i F på LHR/FRA-HND under vintertidtabellen, så störst chans är nog att försöka avvakta tills den går till försäljning i början av november och hugga två platser där det släpps.

First är tyvärr att glömma, såvida ni inte har tur och lyckas hitta två platser med Lufthansa i F till Boston på avresedagen.

ANA brukar annars släppa två platser i F på LHR/FRA-HND under vintertidtabellen, så störst chans är nog att försöka avvakta tills den går till försäljning i början av november och hugga två platser där det släpps.
Ajaj det var precis vänta vi ville undvika nu i osäkra Eurobonuspoäng-tider

Jag kan ju alltid kika vidare på att testa lite olika business också...

Varifrån vill du börja din resa? Stockholm alt Oslo
Var är din destination? Var som helst
När vill/behöver du resa ut? När som helst v28-v29
När vill/behöver du komma hem? Jag måste vara hemma måndag morgon v30
Hur länge vill du vara borta? 1-3 nätter
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? First class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Lufthansa ut (helst FRA men MUC går också) och någon annan First hem
Vad är din budget? (per person) Flygskatter (+230k EB poäng + 2 Amex 2-4-1 vouchers)
Vad är det viktigaste för dig? Få ta med FruBrandten på sin första First innan SAS får för sig några konstigheter med alla mina poäng
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Hur gick det för dig, hittade du något

Nej. Men nu är det bara jag som ska iväg så kanske lättare då.

Ska leta lite till.
Avresa fredag 29/7 eftermiddag och hem söndag 30/7. :)

Toppen