Hej,
Jag skulle behöva lite hjälp att hitta en resa att använda min 2-4-1 voucher som går ut 31 december 2025. "AMEX - Res vart som helst i världen till halva poängpriset på bonusresor med SAS och SkyTeam-flygbolag." I och med att jag bara har 89k poäng och tjejen 9k så lutar det åt economy, alternativt business ena vägen om möjligt.
Tacksam för all hjälp!
Jag skulle behöva lite hjälp att hitta en resa att använda min 2-4-1 voucher som går ut 31 december 2025. "AMEX - Res vart som helst i världen till halva poängpriset på bonusresor med SAS och SkyTeam-flygbolag." I och med att jag bara har 89k poäng och tjejen 9k så lutar det åt economy, alternativt business ena vägen om möjligt.
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda, men kan även vara CPH.
- Var är din destination? New York
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och retur
- När vill/behöver du resa ut? Intervall på datum som jag kan vara iväg: 28 mars ut - 6 april hem, eller 24 april ut - 1/2 maj hem, eller 7 maj ut - 17e maj hem.
- När vill/behöver du komma hem? Se ovan vilka datum jag kan vara bora.
- Hur länge vill du vara borta? En vecka i NY är nog lagom.
- Hur många personer som skall resa? 2 personer
- I vilken kabinklass?
- Business ena vägen om det går, annars economy t&r
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Allt som fungerar genom att boka med SAS eurobonus poäng och voucher.
- Vad är din budget? (per person) 89k poäng har jag och tjejen har 8k. Kan betala skatter & avgifter utan problem.
- Vad är det viktigaste för dig?
- Kunna hitta något som jag kan använda min voucher och poäng till innan 31 december 2025.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigt men om det behövs kan vi göra det.
Tacksam för all hjälp!