Senaste nytt

Söker: Stockholm - Miami Maj bonusresa

Det finns en plats i business på hemresan. Om det inte är någon amexkupong inblandad så kan ni dela bokningen och ta den stolen så länge. Lägg sedan upp en bevakning på travelhacks (eller EF eller annan betaltjänst) så att ni får notifiering om mer släpps.

Avbokade eurobonusresan och köpte platser på samma flights i plus istället.

Blev istället en resa till Thailand bokad för poäng med thai i C (december), bokade bara enkel nu då jag är lite osäker på när vi vill ha returen. Betalade 85k för 2vuxna + infant med amex 2-4-1, tjejen i Tallinn sa att det skulle kosta 55k när jag lägger till hemresa stämmer det? Trodde det var 160k t/r till Sydostasien med star?

Avbokade eurobonusresan och köpte platser på samma flights i plus istället.

Blev istället en resa till Thailand bokad för poäng med thai i C (december), bokade bara enkel nu då jag är lite osäker på när vi vill ha returen. Betalade 85k för 2vuxna + infant med amex 2-4-1, tjejen i Tallinn sa att det skulle kosta 55k när jag lägger till hemresa stämmer det? Trodde det var 160k t/r till Sydostasien med star?

https://www.flysas.com/upload/Eurobonus/Star/Star_Alliance_chart.pdf

140k till South East Asia!

Vad jag kan hitta nu så är det bara byte i USA om jag vill ha business iaf, tror jag behåller bokningen hos SAS och fortsätter titta, förhoppningsvis kanske det dyker upp nåt hos Lufthansa eller Swiss, hur stora är chanserna att de släpper något efter de 90 dagarna?

Nu finns Swiss Business för 2 pers ut den 28.e Maj via Zurich, inga hemresor i business dock.

Toppen