Senaste nytt

Söker resa - avbokad resa / voucher går ut

Avstår gärna kommentarer om att jag är sent ute osv...

Har haft 3!! olika resor bokade i December och alla har blivit inställda pga olika anledningar. Har suttit med en plan B att ta oss till Beirut men TK ändrade schemat igen så den går inte ihop på något bra vis.

Har nog lagt en arbetsvecka på att försöka sy ihop något. Om någon är sugen på en utmaning - varsågod :)

Kan bidra med att man från SKG kan nå

26 dec : ZRH, FRA
27 dec: IST, MUC, FCO, FRA, VIE

För att göra det ännu lite svårare så är USA ute ur bilden och just denna voucher går ut om 10 dagar

• Varifrån vill du börja din resa? Thessaloniki (SKG)
  • Var är din destination? Vet inte
  • När vill/behöver du resa ut? 26/27 Dec 2022 (alternativt ut 16-20 Dec 2022)
  • När vill/behöver du komma hem? 29/30/31 Dec 2022 (alternativt hem 20-23 Dec 2022)
  • Hur länge vill du vara borta? 3-5 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Inte Egypt eller India
  • Vad är din budget? (per person) EB 165k + voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Att komma iväg
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Beror på

Last edited:
Avstår gärna kommentarer om att jag är sent ute osv...

Har haft 3!! olika resor bokade i December och alla har blivit inställda pga olika anledningar. Har suttit med en plan B att ta oss till Beirut men TK ändrade schemat igen så den går inte ihop på något bra vis.

Har nog lagt en arbetsvecka på att försöka sy ihop något. Om någon är sugen på en utmaning - varsågod :)

Kan bidra med att man från SKG kan nå

26 dec : ZRH, FRA
27 dec: IST, MUC, FCO, FRA, VIE

För att göra det ännu lite svårare så är USA ute ur bilden och just denna voucher går ut om 10 dagar

• Varifrån vill du börja din resa? Thessaloniki (SKG)
  • Var är din destination? Vet inte
  • När vill/behöver du komma hem? 29/30/31 Dec 2022 (alternativt hem 20-23 Dec 2022)
  • Hur länge vill du vara borta? 3-5 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Inte Egypt eller India
  • Vad är din budget? (per person) EB 165k + voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Att komma iväg
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Beror på

Jag ser att du vill flyga innan nyår, samtidigt som jag får en känsla av att du har uppfattat det som att resan måste ske innan nyår pga att voucher går ut. Om så är fallet vill jag vara förtydliga att resan kan se efter att vouchern har gått ut. Därmed blir det betydligt lättare att hitta något att boka.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag ser att du vill flyga innan nyår, samtidigt som jag får en känsla av att du har uppfattat det som att resan måste ske innan nyår pga att voucher går ut. Om så är fallet vill jag vara förtydliga att resan kan se efter att vouchern har gått ut. Därmed blir det betydligt lättare att hitta något att boka.
Din känsla är fel :) - men tack

Svårt med barnvakt !

Det går i värsta fall att justera datumen lite verkar det som

Last edited:
Toppen