Senaste nytt

Söker Business Bangkok - Europa (slutdestination Arlanda) - Air India??

famhanssons

Medlem
Jag har hittat Businessbiljetter från BKK till Europa den 27 eller 28 november när jag måste åka hem. Har nu hittat med Air India men har ingen erfarenhet av dom. Vad är er uppfattning? Värt att flyga med dom? Skall tilläggas att det blir nattflygning.
 

filip23

Medlem
Du skriver "måste" åka hem? Finns det inga andra alternativ? Det är blandade åsikter om dom men med tanke på nattflyg så skulle jag prioritera en lie flat, vilket dom har. Kolla recensioner på youtube så får du en bra inblick i hur kabinen ser ut. Jag skulle inte välja dom om jag hade andra alternativ, dock skulle jag absolut välja dom före ekonomi med andra bolag på en red-eye.
 

famhanssons

Medlem
Du skriver "måste" åka hem? Finns det inga andra alternativ? Det är blandade åsikter om dom men med tanke på nattflyg så skulle jag prioritera en lie flat, vilket dom har. Kolla recensioner på youtube så får du en bra inblick i hur kabinen ser ut. Jag skulle inte välja dom om jag hade andra alternativ, dock skulle jag absolut välja dom före ekonomi med andra bolag på en red-eye.
Tack @filip23 Jag har samma känsla som du beskriver. Tyvärr MÅSTE jag åka 27 eller 28 men tänker ha lite is i magen. Om jag tittar 3 veckor fram från nu finns det gott om Businessbiljetter. Räknar med att Thai släpper en hel del närmare inpå.
 
Toppen