Senaste nytt

Söker: 2 pers i business till Tokyo jan-mars 2023 (ca 1 v)

Jag bokade nedan, men behöver hitta C för hemresan... Jag pekade på en rutt jag hittat med EVA samma datum (i C) men de kunde bara se Economy tyvärr.

Öppen för förslag här...

27 JAN
ARN - ZRH - NRT (Swiss)
C

6 FEB
HND - FRA - ARN (Lufthansa)
Economy

Etihad går att boka med EB poäng men det är dock inte möjligt att applicera en voucher på en sådan bokning. Dvs: två pax i business enkel väg kostar 300.000 EB poäng. Har du poäng för detta?

Singapore airlines har sen länge tillbaka inte varit bokningsbart med EB
Hur hittar man resor med Etihad som är bokningsbara med Eurobonuspoäng, för de dyker väl inte upp på SAS sida?

Hej igen... Hittar följande med EVA för hemresan som även är synliga i SAS egna bokningsverktyg, men när jag ringer in så är de inte tillgängliga? Märkligt?
Söndag 5/2 var tillgänglig som "Väntelista".

Någon vänlig själ med skills som kan lyckas hitta någon hemresa i C, som för mig tycks omöjligt?
Och jag vet att jag har dålig framförhållning.

Attachments

• Skärmavbild 2022-11-07 kl. 13.58.30.png
    Skärmavbild 2022-11-07 kl. 13.58.30.png
    91,5 KB · Visningar: 108
Hej igen... Hittar följande med EVA för hemresan som även är synliga i SAS egna bokningsverktyg, men när jag ringer in så är de inte tillgängliga? Märkligt?
Söndag 5/2 var tillgänglig som "Väntelista".

Någon vänlig själ med skills som kan lyckas hitta någon hemresa i C, som för mig tycks omöjligt?
Och jag vet att jag har dålig framförhållning.

Hur många gånger har du ringt in? Ibland räcker det att ringa in igen och på så sätt komma till en agent som kan se tillgänglighet.

Toppen