Jag bokade precis en resa med United-appen där 2 av 4 legs är med Lufthansa, allt i premium economy då det ändå var apdyrt i economy.
Hursomhelst, Jag får inte till att välja säten varken på United eller Lufthansas app. Finns det nåt trix?
Det där är ju riktigt risigt att man inte ens får välja sittplats gratis i PE. Men visst, det differentierar ju kabinklassen en del om det alltid kostar att välja säte, så att resenären kan välja att resa så billigt som möjligt eller lite bekvämare men €50 dyrare. Per definition en PE Light då.Uppdatering: Kommer in på Lufthansa och kan välja säte nu, men kostar $60, tror jag hoppar över det då det ändå inte var några fönsterplatser kvar.
Visa bifogad bild 97674
Ja, ganska ovant, biljetten kostade $3500 (förvisso via United) så ska de ha $60 extra för ett säte...Det där är ju riktigt risigt att man inte ens får välja sittplats gratis i PE. Men visst, det differentierar ju kabinklassen en del om det alltid kostar att välja säte, så att resenären kan välja att resa så billigt som möjligt eller lite bekvämare men €50 dyrare. Per definition en PE Light då.