Senaste nytt

Run with SAS - Köpenhamn halvmaraton 15e Sept 2024

Abbs

Medlem

RUN WITH SAS EUROBONUS​

Time: Sunday 15. September 2024 at 07:30 - Sunday 15. September 2024 at 14:30

Registration ends Thursday 1. August 2024

Cancellation possible until Thursday 1. August 2024

MEETING POINT

Contact Organizer

Cost: 4 000 EuroBonus points per person

Cost: 4000 EuroBonus points per person
As a SAS EuroBonus member you have the option of inviting a friend along. Add a Friend ticket and remember to fill in both yours and your friend's information.
Only filled out tickets will be registered.
Each ticket is personal and non-transferable. You can purchase 2 tickets per EuroBonus member number.

Fick denna på mailen, slog till direkt :)
Verkar vara riktat till Diamonds och Pandions.

Anmäld! Det var riktigt kul senast så högg direkt nu. SK1415 ner på morgonen och SK410 tillbaka sedan efter loppet.

Crap. Var upptagen med annat på förmiddagen så såg inte mailet när det kom och nu är det förstås slutsålt. Fick en plats förra året och var riktigt bra arrangemang. Verkar inte gå att anmäla sig till någon väntelista heller om folk avbokar.

Om någon har bokat en extra biljett och har en kompis som hoppar av eller om ni själva inte kan springa (och det går att ändra namn) så är jag intresserad av att ta över eventuella extra platser.

Jag tänkte på detta för bara ett par dagar sen och undrade när erbjudandet skulle komma....

Edit: Nu finns waitlist

Last edited:
Crap. Var upptagen med annat på förmiddagen så såg inte mailet när det kom och nu är det förstås slutsålt. Fick en plats förra året och var riktigt bra arrangemang. Verkar inte gå att anmäla sig till någon väntelista heller om folk avbokar.

Om någon har bokat en extra biljett och har en kompis som hoppar av eller om ni själva inte kan springa (och det går att ändra namn) så är jag intresserad av att ta över eventuella extra platser.

Jag tänkte på detta för bara ett par dagar sen och undrade när erbjudandet skulle komma....

Edit: Nu finns waitlist

Har som sagt var stått på waitlist, men fick plats igår.

Jag fick två biljetter, och får mail då och då om träningsupplägg, var vi skall träffas osv. Däremot när jag går in i startlistan så finns inte mitt namn med. Hur är det med er andra som skall springa?

Jag fick två biljetter, och får mail då och då om träningsupplägg, var vi skall träffas osv. Däremot när jag går in i startlistan så finns inte mitt namn med. Hur är det med er andra som skall springa?
De kommer troligen in separat senare. Cut off förste augusti kunde man fortfarande avanmäla, så antar att de proppar in namn senare. Vet dock inte hur nära inpå.

Side note: härligt att det misslyckade försöket med start i Frederiksberg skrotas. Back in Østerbro med breda boulevarder!

Toppen