Senaste nytt

Run with Eurobonus Göteborgsvarvet

DrKlas

Medlem
"Som EuroBonus-medlem har du nu möjlighet att delta i Göteborgsvarvet med Run With EuroBonus den 18 maj 2019.

Vi vet att tid betyder allt för våra medlemmar. När du anmäler dig med Run With EuroBonus får du därför tillgång till SAS meeting point, där vi förberett dagen för dig. Du behöver bara komma dit, ta emot ditt startnummer och din SAS-löpartröja – sedan är det bara att börja ladda upp inför loppet tillsammans med oss. Delta för 5000 EuroBonus-poäng.

Anmäl dig redan nu, endast ett begränsat antal platser finns tillgängliga. Sista anmälningsdag är den 25 april.

Vi ses på Göteborgsvarvet 2019 med Run With EuroBonus!

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE"

Finns även för Lilla Göteborgsvarvet för 2500 p.
 

Thornado

Medlem
Trevligt med ett lopp i Sverige också. Tyvärr är jag redan uppbokad på en annan resa den helgen, annars hade jag nog varit tvungen att anmäla mig (men det kanske är lika så bra att jag har sommaren på mig att träna till nästa halvmara, är i alldeles för dålig form nu).
 

Brogren

Medlem
"Som EuroBonus-medlem har du nu möjlighet att delta i Göteborgsvarvet med Run With EuroBonus den 18 maj 2019.

Vi vet att tid betyder allt för våra medlemmar. När du anmäler dig med Run With EuroBonus får du därför tillgång till SAS meeting point, där vi förberett dagen för dig. Du behöver bara komma dit, ta emot ditt startnummer och din SAS-löpartröja – sedan är det bara att börja ladda upp inför loppet tillsammans med oss. Delta för 5000 EuroBonus-poäng.

Anmäl dig redan nu, endast ett begränsat antal platser finns tillgängliga. Sista anmälningsdag är den 25 april.

Vi ses på Göteborgsvarvet 2019 med Run With EuroBonus!

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE"

Finns även för Lilla Göteborgsvarvet för 2500 p.

Dagens Points hack!

Bjud in sju hurtiga vänner eller kollegor till din Point Sharing grupp, anmäl dom till loppet och bjud dom på middag efter loppet. 35000 enkla poäng.
 

Coalcandy

Medlem
Skoj! Nu har det alltså offentliggjorts lopp i Oslo och Göteborg. Håller tummarna för ett i Köpenhamn också lite senare under sommaren. Halvmaran igen vore kungligt!
 
Toppen