Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Revolut Ultra blir lite dyrare, samtidigt som bl.a Duolingo ingår, vilket gör att jag sparar in på den kostnaden samt obegränsat fast track, samt 5 GB esim istället för 3 GB. Tror mycket mer är på gång eftersom dom vill bli bättre än Amex. Jag hoppas på status hos hotell och att man kan växla poäng till hotell poäng. Revolut flyttar in i lokaler i Stockholm så
Tjänster som de redan har sen länge i många andra länder, t.ex kredit, lån och huslån är inte långt borta. De vill ju även bli bästa banken.
IMG_0419.png

• Gilla
Reactions: A87
Revolut Ultra blir lite dyrare,

Jag tänkte att "from 12 januari" betyder att den som signar nu med årsbetalning kan säkra priset ett år fram. Men ser bara månadsbetalning i appen, och då är det rabatterat "500kr/m i tre månader, sedan 655kr/m" så där har de redan höjt.

Någon som vet om man får möjlighet att välja årsbetalning efter man klickar på knappen "Skaffa Ultra"? Jag har ett svagt minne av att beställningen kan gå igenom direkt utan att det finns ett ytterligare "Bekräfta" steg.

Jag tänkte att "from 12 januari" betyder att den som signar nu med årsbetalning kan säkra priset ett år fram. Men ser bara månadsbetalning i appen, och då är det rabatterat "500kr/m i tre månader, sedan 655kr/m" så där har de redan höjt.

Någon som vet om man får möjlighet att välja årsbetalning efter man klickar på knappen "Skaffa Ultra"? Jag har ett svagt minne av att beställningen kan gå igenom direkt utan att det finns ett ytterligare "Bekräfta" steg.
Ja, det hade ju varit bra om det går att låsa 12 månader till det priset som gäller just nu. Såhär står det när jag trycker på att betala 12 månader.
IMG_0438.png

Ja, klassiskt. Curve gör så också. Jag hade betalt metall för ett år och ville nedgradera. Till period-skiftet trodde jag, men de avslutade mitt år omedlebart, returnerade en del av pengarna och debiterade ett nytt helår med idag som start. Halvbra om man nedgraderar, men trist nu.

Jag hittar ju ingen helårsbetalningsalternativ för mig som vill uppgradera, gissar att de tagit bort det i samband med att de gick ut med prishöjningen.

Toppen