bvs
Medlem
Har du testat detta i praktiken?
Jag har testat avboka ett cykellopp jag inte kunde åka på. Var tvungen att visa att man försökt avboka och eventuellt vad man fick tillbaka men sen var det inget problem att få 70% utbetalt
Har du testat detta i praktiken?
Jag fick göra det i vintras (tyvärr) men pengarna kom snabbt in på Revolut kortet. Som @bvs skriver, det var lika för mig.Har du testat detta i praktiken?
Ja, den är riktigt bra. Tidigare valde jag Flying Blue men nu går alla poäng till EuroBonus. Aegan är också med nu.Mer är absolut på gång. Revpoints kan överföras till Eorobonuspoäng.
Revolut Ultra blir lite dyrare,
Ja, det hade ju varit bra om det går att låsa 12 månader till det priset som gäller just nu. Såhär står det när jag trycker på att betala 12 månader.Jag tänkte att "from 12 januari" betyder att den som signar nu med årsbetalning kan säkra priset ett år fram. Men ser bara månadsbetalning i appen, och då är det rabatterat "500kr/m i tre månader, sedan 655kr/m" så där har de redan höjt.
Någon som vet om man får möjlighet att välja årsbetalning efter man klickar på knappen "Skaffa Ultra"? Jag har ett svagt minne av att beställningen kan gå igenom direkt utan att det finns ett ytterligare "Bekräfta" steg.