Senaste nytt

Reseplanera med ReseAssistenten

Hej allihopa!

Jag har pratat med Moderator och fått okej att lägga upp det här - så ta det lungt med anmälningarna innan du läst färdigt :cool:

Jag vill bjuda er alla på 30 dagar gratis premium i ReseAssistenten. Ingen bindning, inget abonnemang.

Jag har hållit på med den här webbtjänsten i flera år. Från början handlade den bara om EuroBonus och bonusresor (Eurobonus Award Planner), men sen i mars har jag byggt vidare på den och nu är det en heltäckande app för reseplanering. Och eftersom vi som hänger här nog har rätt lika behov kring resor tänkte jag att ni kanske vill testa. Tjänsten finns på Svenska, Norska, Danska och Engelska.

Kort om vad reseplaneringen gör: den samlar allt som hör till en resa på ett ställe, alltså bokningar, biljetter, tider och dokument, och håller koll åt dig med automatisk bevakning och resekontroll, så du slipper leta i mejlen. Allt det funkar även gratis. Premium märks mest om du planerar flera resor samtidigt, eller ofta fixar resor åt andra där du själv inte åker med. En resa i taget klarar gratisplanen fint.

Efter 30 dagar, om du inte skaffar premium, händer bara en sak: en kommande resa kan vara aktiv i taget (med bevakning och resekontroll). Inget försvinner, och uppgraderar du senare öppnas allt igen. Annars rullar nästa resa igång automatiskt när den aktiva är klar.

Och EuroBonus-delen finns så klart kvar. En hel del verktyg där, och det mesta kräver inte premium. Bakom premium ligger typ prenumerationer på SAS shopping-kampanjer och vissa filter och bevakningar i SAS Award Finder.

Kampanjkoden är BC.SE-30DAYS och funkar både om du registrerar dig som ny och om du redan har ett konto sedan tidigare. Du behöver alltså inte skaffa något premium konto för att sedan säga upp det. Det är inte en rabattkod, det är en kampanjkod för att testa premium helt gratis. OBS! Om du inte redan har ett konto så skall du skapa ett Gratis konto, och applicera kampanjkoden. Om du redan har ett konto, gå till Prenumeration och lös in koden. Se screenshots nedan.

Testa gärna och hör av er om ni har tankar!

Ett litet tips: öppna sidan i telefonen och välj "Lägg till på hemskärmen", så lägger den sig som en ikon precis som en vanlig app. Då slipper du webbläsaren, och du får pushnotiser för bevakningar och resekontroll rakt in i telefonen. På iPhone gör du det via delningsknappen i Safari, på Android hittar du valet i menyn i Chrome.

Guide för att lösa in kampanjkoden

1. För dig med befintliga gratiskonto: https://reseassistenten.se/subscription

1783507663547.png

2. För dig utan befintligt konto: https://reseassistenten.se/register

1783507520788.png

Toppen