Senaste nytt

Regler för 2-4-1 och Byte av kort

plover

Medlem
Hej forumet, fick min LTG efter många år med SAS och Elite vilket varit bra, tänker dra ned på samlandetoch byta mitt kort till Platinim istället för att prova Dining erbjudandet mm. Frågan gäller om jag fortfarande kan nyttja mina poäng och vouchers på Awards när jag bytt kort ? Har massa poäng och tre st vouchers kvar.

Hej forumet, fick min LTG efter många år med SAS och Elite vilket varit bra, tänker dra ned på samlandetoch byta mitt kort till Platinim istället för att prova Dining erbjudandet mm. Frågan gäller om jag fortfarande kan nyttja mina poäng och vouchers på Awards när jag bytt kort ? Har massa poäng och tre st vouchers kvar.
Det går bra.

Alla poäng och vouchers som har förts över till SAS är kvar :)

Kanon, då väntar jag inte med att byta min SAS LTG är bekräftad och klar på EB kontot, och Elite fakturerar min årsavgift i september så hur funkar det om jag byter kort nu direkt ? får jag någon credit för redan betald elite årsavgift då kan det vara ide att vänta :)

Kollade med chatten, då jag har två extrakort idsg (gamla avtalet, ingen avgift för andra xtra kortet) så blir det refund av kvarstående Eliteavgift, sedan ingår ett extrakort i Plat men det andra kostar 2500 kr/år. då ingår alla förmåner för bägge extra förutom PP. afinnd det någon kampanj för att rekrytera Plat medlemmar så hör av er

Kollade med chatten, då jag har två extrakort idsg (gamla avtalet, ingen avgift för andra xtra kortet) så blir det refund av kvarstående Eliteavgift, sedan ingår ett extrakort i Plat men det andra kostar 2500 kr/år. då ingår alla förmåner för bägge extra förutom PP. afinnd det någon kampanj för att rekrytera Plat medlemmar så hör av er
Du kan tyvärr inte få någon bonus eftersom du redan har ett Amex-kort. De har villkor att man inte får ha haft något slags Amex-kort senaste 12-mån, extrakort inräknat.

Precis, jag tönkte om någon här på forumet hittar någon ksmpanj det vsr inte för mig själv jag tänkte

sedan har jag en extrakortsinnehavare som flyttar utomlsnds i,höst, gissar att då ryker möjligheten att ha ett svenskt utgivet kort

Toppen