Senaste nytt

Radisson - det här gjorde ni inte bra!

Gnopps

Medlem
Jag försöker boka ett hotell i London för oktober. Då jag trycker på "Boka" i appen får jag ett felmeddelande. Andra hotell fungerar att boka för mig i appen.

Jag skrev till deras "VIP support" och förklarade problemet. Plus i kanten att jag blev uppringd dagen efter av en mycket artig kille som dock inte kunde matcha priset i appen (VIP-rabatt + App-rabatt) och sa åt mig att skriva till hotellet direkt - han kan inte göra något.

Skrev till hotellet som inte bemödat sig svara. Får bli att boka något annat.

Jag hade önskat att de på supporten hade kunnat boka enligt priser i app då det bevisligen inte fungerar..
 
Jag upplever att deras kampanjer fungerar väldigt slumpartat. Tre vistelser i oktober skulle ge 7.000 poäng. Har inte sett röken av några poäng än. Och mailat och fyllt i frågeformulär flera gånger, ingen respons.
Inte första gången jag inte fått rätt med kampanjpoäng. Nån som har en bra mail/kontakt som kan hjälpa? Tackar.
 
Jag upplever att deras kampanjer fungerar väldigt slumpartat. Tre vistelser i oktober skulle ge 7.000 poäng. Har inte sett röken av några poäng än. Och mailat och fyllt i frågeformulär flera gånger, ingen respons.
Inte första gången jag inte fått rätt med kampanjpoäng. Nån som har en bra mail/kontakt som kan hjälpa? Tackar.
Samma sak här med den kampanjen. Jag vet att de noterat mig får jag ringde in i annat ärende i november och då var jag reggad och behövde bara en till. De var kompetenta vid samtalet så det står på min att-göra-lista att ringa dem igen denna vecka. Obs att numret i appen är knäppt.
 
Toppen