Gnopps
Medlem
Jag försöker boka ett hotell i London för oktober. Då jag trycker på "Boka" i appen får jag ett felmeddelande. Andra hotell fungerar att boka för mig i appen.
Jag skrev till deras "VIP support" och förklarade problemet. Plus i kanten att jag blev uppringd dagen efter av en mycket artig kille som dock inte kunde matcha priset i appen (VIP-rabatt + App-rabatt) och sa åt mig att skriva till hotellet direkt - han kan inte göra något.
Skrev till hotellet som inte bemödat sig svara. Får bli att boka något annat.
Jag hade önskat att de på supporten hade kunnat boka enligt priser i app då det bevisligen inte fungerar..
Jag skrev till deras "VIP support" och förklarade problemet. Plus i kanten att jag blev uppringd dagen efter av en mycket artig kille som dock inte kunde matcha priset i appen (VIP-rabatt + App-rabatt) och sa åt mig att skriva till hotellet direkt - han kan inte göra något.
Skrev till hotellet som inte bemödat sig svara. Får bli att boka något annat.
Jag hade önskat att de på supporten hade kunnat boka enligt priser i app då det bevisligen inte fungerar..