J
Jonas C
Guest
freno skrev:någon som vet vad den absolut billigaste resan som ger 10 resp 20 tp poäng är?Klicka för att utvidga...
Finnair ARN-HEL-ARN, brukar kunna hittas för 600kr.
freno skrev:någon som vet vad den absolut billigaste resan som ger 10 resp 20 tp poäng är?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Finnair ARN-HEL-ARN, brukar kunna hittas för 600kr.Klicka för att utvidga...
pettran skrev:Jag har massvis med Tier Points eftersom jag flugit mycket business class med Finnair i år, men inte haft möjlighet att flyga något alls med BA. Jag behöver 4 eligible flights med BA innan 8 juli för att komma upp i Silver. Hur får man till det billigt, snabbt och smidigt?OSL, GOT och CPH är lämpliga flygplatser.Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Sverige->London->Engelsk Håla->London->Sverige en lördag eller söndag?Klicka för att utvidga...
pettran skrev:Det är ett bra förslag, men det blir dyrt. Jag hittar inga billiga alternativ?Nu flyger jag ju alltid business i tjänsten så jag har tillgång till lounger och allt sådant utan att ha status så för mig är inte Silver värt för mycket privata pengar.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Välkommen hit.. Problemet är att du är lite sent ute då alla billigaste resor ofta har 28 eller 30 dagars förköp. ARN-LHR-MAN med en övernattning, ut 3:e och hem 4:e juli för 2 800kr tycker jag nog att det är värt att lägga.Klicka för att utvidga...
pettran skrev:Jag har massvis med Tier Points eftersom jag flugit mycket business class med Finnair i år, men inte haft möjlighet att flyga något alls med BA.Jag behöver 4 eligible flights med BAinnan 8 juli för att komma upp i Silver. Hur får man till det billigt, snabbt och smidigt?OSL, GOT och CPH är lämpliga flygplatser.Klicka för att utvidga...