Senaste nytt

Råkade göra en ändring 2-4-1 SAS.se

Torsi

Medlem
Hejsan, bokade för några dagar sedan en plusbiljett från Stockholm till Svalbard för 30k poäng och en 2-4-1 pga. utgående datum augusti. Denna resa var planerad för slutet av september och var 3 dagars resa. Idag skulle jag ändra den på sas hemsida till två dagars och såg att det fanns Go biljetter på båda datumen så antog att kostnaden skulle hamna på 20k poäng ink 2-4-1. men sedan när jag bekräftade bokningen drogs 40k poäng alltså 10 tusen extra poäng. Är det verkligen kört för min voucher eller går det på något sätt få tillbaka orginal bokningen i plus för 30k poäng?

Tacksam för svar!

Kan tillägga att när jag gjorde bokningen så fanns bara plus på utresan. men när jag skulle minska resan med en dag fanns go och tänkte spara 10k poäng. EBG.

tack, kollade och försökte göra en ny bokning från grunden och mycket riktigt fanns vouchern tillbaka. Går det att ringa SAS och be om att applicera vouchern på den nya bokningen eller måste jag avboka resan och boka om på nytt?

Ringde till kundservicen, tyvärr kunde dem inte hjälpa till utan hänvisade till Tallinn. Om jag ringer tallin kommer de att ta ut en ändringsavgift för min nya bokning? eller blir det kostnadsfritt?

Ringde till kundservicen, tyvärr kunde dem inte hjälpa till utan hänvisade till Tallinn. Om jag ringer tallin kommer de att ta ut en ändringsavgift för min nya bokning? eller blir det kostnadsfritt?

Boka av och boka nytt om du ser att det finns platser.

Poängen kommer tillbaka omgående, skatterna får du vänta nån vecka på men det är väl inget problem.

Toppen