Kul att sa manga gillar Qatar the five star airline.
Orsakerna till varfor jag VERKLIGEN inte ar imponerad varierar fran tillsynes smasaker till betydligt mer vitala. Men marknadsfor man sig som "five star airline" sa hojs ju ocksa forvantningarna.
Vid check-in pa Kastrup anvander sig Qatar airways av terminal tva och utan att bli informerad sa ska specialbagage lamnas hos SAS pa terminal 3. For alla er som varit pa Kastrup mer an en gang vet kanke att det ar ganska langt att ga fran specialbagaget pa terminal tva till motsvarande pa terminal tre.
Dreamlinern pa Qatar ar enligt mig samma turistfalla som Emirates A380 I first. Med detta menar jag valdigt hypat trots att det finns battre produkter. Vad grundar jag da detta pa hos Qatar. Trots valdigt dalig belaggning endast ett "maltidsval" kvar till mitt resesallskap och allmant slapp service. Glapp i uttaget till mina horlurar. Enligt mig ett helt felplacerat matbord. Valdigt dalig stadning av toaletterna!!
A333 med Qatar slip and slide stolar behover jag saga nagot mer.... Jo forresten min gangplatsgrannes stol gick inte att falla alls.
Och champagneglasen hade passat battre pa IKEA
Gnallig ja kanske det men av ett five star airline forvantar iallafall jag mig mer!