Senaste nytt

Qatar Airways öppnar First Class Lounge Al Safwa för sina Platinum medlemmar

henrik l

Medlem
Tak for svar - jeg kan ikke købe Al Safwa adgang via "manage my booking" - men det lyder godt at de stadig tilbyder det.

Hvordan er det med Covid-relaterede restriktioner på Qatar Airways og i Doha Airport? Der står stadig "Qatar Airways requires passengers to wear a face mask throughout their flight." på Qatar Airways website - er det faktisk sådan og håndhæves det stadig?
Flög OSL-DOH-BKK förra veckan. OSL-DOH i business, alla hade nog mask men stora delar av resan satt den inte på. DOH-BKK, blev uppgraderad till first. Ingen bar mask under flighten. Sedan åkte den på vid avstigning.
 

LarsCph

Medlem
Tack - det låter bra att går att inte ha på mask om man sitter på sin plats i business class. Inget problem med på och avstigning - men känns lite jobbigt att försöka sova med.
 

pep

Medlem
@LarsCph: I st. f. El Safwa kunne du jo bare gaa direkte til Al Mourjan og sove fint i et af annexerne (helt nede bagved og t.h.) med et taeppe over. El Safwas dyner er tykke og megavarme, jeg sover ikke godt med at saadant "laes" over mig...
 

LarsCph

Medlem
@LarsCph: I st. f. El Safwa kunne du jo bare gaa direkte til Al Mourjan og sove fint i et af annexerne (helt nede bagved og t.h.) med et taeppe over. El Safwas dyner er tykke og megavarme, jeg sover ikke godt med at saadant "laes" over mig...

Ah dem var jeg ikke OBS på. Det er på underetagen? Det lyder som en fin mulighed.
 

pep

Medlem
Ja, underetagen. Ved "sandwichafdelingen" t.h. Der er vel ca. 30 rum med sofaer og TV. Hvis helt fuld kan man vente lidt indtil der bliver et ledigt.
 
Toppen