Senaste nytt

Promo code för Revel?

Maja

Medlem
Är i NYC och har sett att Revel är en för mig ny tjänst likt Uber/Lyft. Är det någon som har en promo code?

Ska till JFK idag så det hade suttit fint med lite rabatt.
 

Tonton

Medlem
När jag var i NYC i januari för ett år sedan, så gick det enbart att signa upp sig på Revel med ett amerikanskt telefonnummer/Amerikanskt kreditkort (kommer inte ihåg vilken av dessa två). Så jag lyckades tyvärr inte nyttja Revel.
 

Maja

Medlem
Har ett amerikanskt telefonnummer (e-sim frön T-mobile var så smidigt) och mitt svenska kort från Amex har de accepterat. Hittade en kod på nätet. Återstår att se hur det hela fungerar. Återkommer om några timmar med ett omdöme.
 

Tonton

Medlem
Har ett amerikanskt telefonnummer (e-sim frön T-mobile var så smidigt) och mitt svenska kort från Amex har de accepterat. Hittade en kod på nätet. Återstår att se hur det hela fungerar. Återkommer om några timmar med ett omdöme.

Ja, återkom gärna! Revel ser riktigt soft ut.
 

Maja

Medlem
Så smidigt! En Tesla Y till JFK från 46th St & 6th Ave låg på ca $74 +tip. Såg precis innan jag bokade att taxan var nere på $55. Ligger i nivå med Uber XL.

Rekommenderas varmt!
 

Maja

Medlem
Jag kan dela med mig min kod om du vill.
Tack, men för sent. Är redan på JFK och väntar på Austrian OS088 som har sen boarding pga sent inkommande plan. Får se om vi hinner med vårt byte i Wien. Kan bli en lite mer spännande resa hem än vad jag tänkt mig. ☺️
 
Toppen