Jag har flera gånger nu försökt avboka en bonusresa för att boka en annan. Jag har betalat avbokningsavgiften på 1000 SEK med mitt Amex och fått kvitto. Problemet är att resan fortfarande ligger kvar på mitt konto, inga poäng har återförts och kundtjänst påstår att den inte är avbokad. Fick just reda på att min partner försökte avboka resan tidigare i vår men samma problem uppstod, så just nu verkar det som vi betalat avbokningsavgift gånger två men fortfarande ingen avbokning och inga poäng som återförts.
Suttit i telefonkö flera gånger, men samtalen har brutits gång på gång. Väntar på att bli uppringd för tredje gången men undrar om någon mer haft detta problem? Känns väldigt struligt att dessutom inte kunna komma i kontakt med kundtjänst på ett smidigt sätt.
Suttit i telefonkö flera gånger, men samtalen har brutits gång på gång. Väntar på att bli uppringd för tredje gången men undrar om någon mer haft detta problem? Känns väldigt struligt att dessutom inte kunna komma i kontakt med kundtjänst på ett smidigt sätt.