SilverJonten
Medlem
Hej.
Vid resa med Luft Hansa så gick en av mina incheckade bagage sönder, PIR skapades och LH gick med på att betala ut ersättning.
Nu börjar spektaklet.
De hävdar att den IBAN information som jag gett dem inte är korrekt, den är korrekt, jag har till och med fått min bank kontakt att maila dem och verifierat informationen.
De återkommer varje gång med samma Mail, se bifogad bild, trots att informationen är korrekt.
Blir så trött på detta, nån som har något tips för att komma vidare eller högre upp i organisationen?
Vid resa med Luft Hansa så gick en av mina incheckade bagage sönder, PIR skapades och LH gick med på att betala ut ersättning.
Nu börjar spektaklet.
De hävdar att den IBAN information som jag gett dem inte är korrekt, den är korrekt, jag har till och med fått min bank kontakt att maila dem och verifierat informationen.
De återkommer varje gång med samma Mail, se bifogad bild, trots att informationen är korrekt.
Blir så trött på detta, nån som har något tips för att komma vidare eller högre upp i organisationen?