Senaste nytt

Problem med sätesval?

Tjaeng

Medlem
Har inte kunnat välja säten på ny eller befintlig bokning sedan ett par dagar. Någon annan som har samma problem? Ser ut såhär på både mobil och desktop efter att man valt säten och klickar spara:

F53478C2-DB97-4FD5-A661-703DA9A3B67B.jpeg

Har inte kunnat välja säten på ny eller befintlig bokning sedan ett par dagar. Någon annan som har samma problem? Ser ut såhär på både mobil och desktop efter att man valt säten och klickar spara:

Visa bifogad bild 90145
Vet att du skrev det, men alltså även på befintlig? Jag får det där problemet mer ofta än inte om jag bokar säte samtidigt som jag gör bokningen. Numera gör jag klart mina bokningar utan säte(n), och placerar in mig/oss efter bokningen gått igenom...

Vet att du skrev det, men alltså även på befintlig? Jag får det där problemet mer ofta än inte om jag bokar säte samtidigt som jag gör bokningen. Numera gör jag klart mina bokningar utan säte(n), och placerar in mig/oss efter bokningen gått igenom...

Ja, försökte ändra säten på en bokning jag gjorde för >3mån sedan, samma sak. felmeddelande, och nästa gång jag går in i sätesval så är de två säten jag "valde" precis före fortfarande blockade.

Har upplevt exakt samma. Efter några minuter blir de stolar som man försökt välja via sas.se tillgängliga igen, och då går det utmärkt att byta platser via Classic.

och nästa gång jag går in i sätesval så är de två säten jag "valde" precis före fortfarande blockade.
Det här brukar vara error, ibland har jag blockerat halva flygplan innan det efter ett tag släpps tillbaka. Så har du valt något och får error som sen är blockat kan du testa igen efter någon eller några timmar.

Toppen