Gizmo79
Medlem
Hej,
Har en bokad reward (BA Avios) i slutet på oktober PUJ - MIA, opereras av Latam.
Kommer inte ihåg exakt vad jag fyllde i när jag bokade men när jag tittar på bokningen via BA så ser allt bra ut, det står "All details provided" det fungerar dock inte att titta eller ändra på uppgifterna.
Bland annat så har sonen bytt pass sen denna bokning gjordes.
Ringde BA igår och fick egentligen inget svar på varför, utan fick istället Latams ref så att jag kan gå in via deras sida. Men där finns inga möjligheter att fylla i några som helst uppgifter.
Med tanke på att vi skall in i USA så brukar man ju behöva fylla passuppgifter och adress i USA vilket jag inte kan erinra mig att jag gjort när jag bokade.
Nån som varit med om detta eller har förslag på vad jag kan göra? Kanske inte hela världen utan att man i så fall kan komplettera dessa uppgifter vid check in?
Har en bokad reward (BA Avios) i slutet på oktober PUJ - MIA, opereras av Latam.
Kommer inte ihåg exakt vad jag fyllde i när jag bokade men när jag tittar på bokningen via BA så ser allt bra ut, det står "All details provided" det fungerar dock inte att titta eller ändra på uppgifterna.
Bland annat så har sonen bytt pass sen denna bokning gjordes.
Ringde BA igår och fick egentligen inget svar på varför, utan fick istället Latams ref så att jag kan gå in via deras sida. Men där finns inga möjligheter att fylla i några som helst uppgifter.
Med tanke på att vi skall in i USA så brukar man ju behöva fylla passuppgifter och adress i USA vilket jag inte kan erinra mig att jag gjort när jag bokade.
Nån som varit med om detta eller har förslag på vad jag kan göra? Kanske inte hela världen utan att man i så fall kan komplettera dessa uppgifter vid check in?