Senaste nytt

Problem boka med appen

Homer

Medlem
Under de senaste dagarna har jag utan framgång gjort några försök varje dag
efter att jag tryckt på "bekräfta bokningen" händer ingenting annat än
att skärmen blir lite mörkare, någon bokning blir det inte inte.
??
Android version, har testat på olika telefoner/plattor.

Finns det någon gammal version av appen någonstans?
Connect

• Gilla
Reactions: Gus
Under de senaste dagarna har jag utan framgång gjort några försök varje dag
efter att jag tryckt på "bekräfta bokningen" händer ingenting annat än
att skärmen blir lite mörkare, någon bokning blir det inte inte.
??
Android version, har testat på olika telefoner/plattor.

Finns det någon gammal version av appen någonstans?
Connect
Jag har haft de problemen sen oktober-november förra året. Har gamla versioner uppbackade, men avinstallation, clear cache och downgrade hjälper inte. Varje kampanj med bonus för att beställa via App känns som en ren förolämpning. Missar poäng hela tiden. Verkar som att de inte stödjer alla Android varianter längre. De ändrar back-end utan att fixa buggarna som uppstår på klient-sida. I samma klass som Hilton där man missar App-poäng om man vill boka med AAA-rate och Svenskt AAA-nummer.

Jag har haft de problemen sen oktober-november förra året. Har gamla versioner uppbackade, men avinstallation, clear cache och downgrade hjälper inte. Varje kampanj med bonus för att beställa via App känns som en ren förolämpning. Missar poäng hela tiden. Verkar som att de inte stödjer alla Android varianter längre. De ändrar back-end utan att fixa buggarna som uppstår på klient-sida. I samma klass som Hilton där man missar App-poäng om man vill boka med AAA-rate och Svenskt AAA-nummer.
OT, men jag brukar boka med det norska AAA-numret istället. Funkar bra i appen och tror knappast Hilton bryr sig. Åtminstone inte om man förklarar varför...
Tilleggskort for AAA Discounts & Rewards® til bruk i USA | NAF
Den norska koden är 316

Toppen