Senaste nytt

Problem att välja sittplats på Turkish Airlines

Hej,
Jag försöker logga in på manage my booking på Turkish, vill välja sittplats. Inget av de e-ticketnummer eller bokningsreferens fungerar. Har ni några tips? Det är en award-ticket.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Hej,
Jag försöker logga in på manage my booking på Turkish, vill välja sittplats. Inget av de e-ticketnummer eller bokningsreferens fungerar. Har ni några tips? Det är en award-ticket.
Testa om detta funkar fortfarande, fast med den japanska varianten av classic check my trip (läs de specifika inläggen jag länkar till, du behöver inte läsa igenom hela trådarna):
Varför kan jag inte checka in online hos Turkish Airlines? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Är classic.checkmytrip.com stängd? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Gus

Medlem
Hej,
Jag försöker logga in på manage my booking på Turkish, vill välja sittplats. Inget av de e-ticketnummer eller bokningsreferens fungerar. Har ni några tips? Det är en award-ticket.
Blir det såhär för dig? Såhär har det sett ut för mig i ett halvår. Någon som vet vad det beror på? Det är en Eurobonus awardbokning.
error turkish.PNG
 
Toppen