Senaste nytt

Problem att boka på Ethiopians hemsida?

johisco

Medlem
Nån som vet hur man bokar? Kommer inte upp några flyg alls efter sökning på deras hemsida. Har prövat 3 olika webläsare... Prövade att ringa också men numret fungerar inte heller :D
 

Dr. Miles

Expert
Nån som vet hur man bokar? Kommer inte upp några flyg alls efter sökning på deras hemsida. Har prövat 3 olika webläsare... Prövade att ringa också men numret fungerar inte heller :D
Jag har inte gått till betalningsfasen men det verkar som att sidan fungerar för mig som kör Opera.
 

johisco

Medlem
Har gjort sökning slutet på Mars till Kapstaden och står pris men får sen upp "no flights" under priset så det är något som är fel i alla fall. Som sagt, i tre olika webläsare...

Edit, testade Opera och den funkade :D

tack @Dr. Miles
 
Last edited:

Canadien

Medlem
Har gjort sökning slutet på Mars till Kapstaden och står pris men får sen upp "no flights" under priset så det är något som är fel i alla fall. Som sagt, i tre olika webläsare...

Edit, testade Opera och den funkade :D

tack @Dr. Miles
Tänk på att deras Business P-klass ger 0 poäng till Eurobonus ifall du vill ha sådana poäng.
 

johisco

Medlem
Tänk på att deras Business P-klass ger 0 poäng till Eurobonus ifall du vill ha sådana poäng.
Tack, ja den känns viktig. Jag fattar inte var nånstans man ser vilken klass biljetten är på deras sida men det löser sig nog. Står att det bara är C som ger 200% på SAS hemsida och J ger 150% medan D bara ger 125%.
 

Dr. Miles

Expert

johisco

Medlem
Ser ut som jag får skita i att boka Ethiopian då det fortfarande inte fungerar på deras hemsida. Operaläsaren fungerade en kort stund men slutade sen helt också. Kanske kan köra genom resebolag
 

Brandten

Medlem
Ser ut som jag får skita i att boka Ethiopian då det fortfarande inte fungerar på deras hemsida. Operaläsaren fungerade en kort stund men slutade sen helt också. Kanske kan köra genom resebolag
Vilket datum? Från? Till? Bokningsklass? Antal pax?
Kan vi ju testa lite åt dig. :)
 

Brandten

Medlem
Vet inte vart i processen det går snett för din del men verkar fungera från mobilen via Kayak appen. Kom vidare till sidan där pax details fylls i.

c1e91f011f63256f7f7dec1ea113e0ee.jpg
d76371a02d6d3080607b1210a32572be.jpg
5cf3aeaa4fbce620029e1d358714943a.jpg
 
Toppen