Hej,
Jag försökte betala månadens räkningar med Betalo för att få in lite extra poäng, första fakturan flyter på utan problem men vid räkning 2 (som är ett lägre belopp) vill den helt plötsligt ha en veriferingskod som skickas till sms och mail. Problemet är att koden är olika på mail och telefon, jag försöker med koden från telefon och får meddelande om att betalningen misslyckas. Jag börjar om från början, får två nya koder och provar med koden från mail och får även då att betalningen misslyckas.
Någon annan som stött på liknande problem?
Jag försökte betala månadens räkningar med Betalo för att få in lite extra poäng, första fakturan flyter på utan problem men vid räkning 2 (som är ett lägre belopp) vill den helt plötsligt ha en veriferingskod som skickas till sms och mail. Problemet är att koden är olika på mail och telefon, jag försöker med koden från telefon och får meddelande om att betalningen misslyckas. Jag börjar om från början, får två nya koder och provar med koden från mail och får även då att betalningen misslyckas.
Någon annan som stött på liknande problem?