rlager skrev:Tro det eller ej men nu sitter jag här i The Royal Oriental Suite, högst upp på 16:e våningen på Mandarin Oriental I Bangkok, samma svit igen. Samma tur med upgrade. De hade fått en avbokning i sista stund på grund av oroligheterna med demonstationer i Bangkok. Det är helt otroligt hur lyxigt det här hotellet är. Blev mött i lobbyn av säkert 10 personer från personalen inkluderande GM, chefsconcierge och hur mycket folk som helst som hälsade välkommen åter. De kom ihåg när jag var här senast, hur många gånger jag bott här etc. Fick personligt brev från management med välkomsthälsning. En flaska Louis Roeder levererades av vår personliga butler tillsammans med en (SANT) rätt stor elefant gjort helt av vit choklad. Gissa om fru och barn är exalterade. Sprang runt och provsatt alla balkonger och rum. Just nu sover alla och jag har gått upp tidigt på morgonen, fått kaffe bryggt i espressomaskinen i vårt privata kök. Sitter i den gigantiska matsalen och skriver samtidigt som jag tittar ut över Bangkok och floden Chao Praya. Bilder och reportage följer.Klicka för att utvidga...