F
Flying P
Guest
Island har lite högre status och fler lyxhotell.Crille81 skrev:Vilken sida anses vara den "bästa" att bo på som turist då?Klicka för att utvidga...
Island har lite högre status och fler lyxhotell.Crille81 skrev:Vilken sida anses vara den "bästa" att bo på som turist då?Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Är det någon som bott på detta hotell?Hong Kong Kowloon Hotel | Regal Oriental HotelVi är 2 familjer som tänkte "mellanlanda" i Hong Kong på vägen hem från Thailand och är ute efter ett inte allt för dyrt hotell då det är Hong Kong vi skall besöka å inte sitta trycka på ett dyrt hotellrum.Klicka för att utvidga...
Trevlig pool på taket om jag minns rättRctapper skrev:Jag har bokat in mig på IC Stamford i November!Klicka för att utvidga...
lephantome skrev:Jag söker ett hotell med ordentligt poolområde och inte bara en skuggig bassäng. Någon som har några tips? Kan också tänka mig att bo utanför Hongkong om det behövs. Shenzhen kanske?Klicka för att utvidga...
Många dåliga omdömen på Tripadvisor. Är det bättre än vad det låter?RobHK skrev:Silvermine Beach Resort, har både stor pol på ena sidan och beach på andra sidan. Sen tar du färjan in till HK Island.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Om man vill bo nära MTR och betala rimligt pris är Ibis Norh Point är inte dåligt heller. Det ligger nära North Point MTR station och spårvagn. Även flygbussen avgår från torget framför hotellet. Det finns också gott om lokala restauranger i närheten.Klicka för att utvidga...
lephantome skrev:Många dåliga omdömen på Tripadvisor. Är det bättre än vad det låter?Klicka för att utvidga...
Trevligt! Då kan du se fram mot den sjyssta loungen med gratis skumpa o drinkar. Se till att hugga ett fönsterbord tidigt på kvällen för bästa utsikt vid tolvslaget.widescreen skrev:Efter att ha läst lite i tråden så bokade jag ett Clubroom på Harbour Grand över nyår.Tack för tipset!Klicka för att utvidga...
Geson skrev:Vill Du bo hyfsat billigt kan jag ex. rekommendera Harbour Plaza North Point, ligger nära Ibis, men är bättre i mina ögon - dessutom ett stenkast ifrån Quarry Bay t-bana, och Tramway.Klicka för att utvidga...
Eftersom aktiekursen ligger på 43 EUR, tycker jag att det är ett smartare val. Finns en tråd om det.Sakoz skrev:Får också tacka för tipset, planerar att boka detta hotell i slutet av oktober.Dessvärre är jag inte längre Accor Platinum. Men funderade på detta;ibis, ibis Styles, ibis budget - Discover our subscription program ibis BUSINESSverkar vara svårt att få statusmatch till Accor just nu. Men ca 900 SEK och man får åtminstone guld ett år år. Samt 10%Vad tycker Ni?Klicka för att utvidga...