Homer skrev:Fast det är ju inte lika bra som 13,538 poäng, 2 nätter för £52jag räknar dessutom med att det kommer en weekend bonus på 5.000 om ett tag ocksåDu har uppenbarligen missat 3 koder på vardera 1.500, 3.000 och 50Visa bifogad bild 17048Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Vad används "Elite Qualifying Brands" till? Jag har nu 5 st här.Klicka för att utvidga...
Luft skrev:Kan vem som helst använda sig av 2-4-1?Klicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Alla promokoder som florerar, ska jag trycka in dom innan jag bokar boendet eller under själva bokningen ?Klicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Alla promokoder som florerar, ska jag trycka in dom innan jag bokar boendet eller under själva bokningen ?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Innan bokning men kolla noga så att de matchar din tid som du ska bo, jag vet att jag reggade vissa som var giltiga 60 & 90 dagar.Kommer inte ihåg om det var från när jag reggade koden eller när jag signade upp mig....Klicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Tack Homer. Synd att de är lite snåla med miles till BAEC och Emirates om man väljer miles.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Tips.2-4-1 har blivit allt mindre användbart, funkar numera sällan på topphotell eller hotell med bra läge.Men jag just upptäckt att det funkar på2 nya/nyrenoveradehotell i LondonHotel Indigo Earl's Courtbra läge £74,50 de datum jag tittade på, ett riktigt klipp!ochHoliday Inn London - Commercial Roadsämre läge, men billigare £59,50Eller om man är snål finns HI Ariel Heathrow för £29,50, små rum, de brukar uppgradera till exec rumssom är bra men fortfarande små. Nås me gratisbussarnaKlicka för att utvidga...
Rogue Trader skrev:Ang. 2for1 så bokade jag precis en sådan för Crowne Plaza St. Peter's i Rom för September. Såg att det fanns på fler ställen i Italien för mina datum, men tyvärr inte för IC Rome...Klicka för att utvidga...