kexxcream skrev:Det verkar vara delade meningar kring vad man ska använda när man är borta hos jänkarna. Med tanke på den kommande bilutflykten genom USA så sneglade jag på T-Mobile's Simple Choice Plan för $80 per månad. Har tidigare kört deras $3 per day plan och det har fungerat fint men osäker på täckning när man är ingenstans. AT&T verkar ha bättre rykte när man är mitt ute i ingenstans. Tankar?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Du vet att du kan byta plan on-demand hos T-Mobile? Dvs du kan växla till en månads-plan om du ska vara där mer än 10 dagar och sedan byter du tillbaka när du åker hem.Håller helt med om att deras täckning lämnar lite att önska. Tror AT&T har lite bättre täckning och jag har även fått för mig att Verizon har det, men man ska komma ihåg att USA är ett U-land och mobiltäckning är inget man kan förvänta sig.Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Yesbox, medveten om det men är mer fundersam över täckning ifall man är i behov av hjälp och det finns ingen mottagning. Den känns obefintlig när man är i midwest och börjar röra sig mot västkusten.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Hmm, riktigt så där bra täckning tror jag inte att AT&T faktiskt har. Isåfall är det riktigt imponerande.Klicka för att utvidga...
Lycamobile US skrevay as you GO2c/min(for incoming and outgoing)4c/text, 6c/MB 4G data(from account credit)Klicka för att utvidga...
MVNO Dynamic skrev:European MVNO, LycaMobile has now launched its latest MVNO in the United States using T-Mobile’s NetworkKlicka för att utvidga...
Jag har AT&T och är inte speciellt ovanligt att jag har noll täckning utanför större städer.johhenrik skrev:De har garanterat målat den där kartan med ganska bred pensel skulle jag säga.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Hur länge gäller ett sånt kort, vet du det? Om jag plockade upp ett som jag sen bara använder var 3e månad, skulle det gå, vet du det?Klicka för att utvidga...
Morgan skrev:För den som bara är borta kortare perioder så verkar Comviqs svenska kontantkort vara ett helt OK valrisexempel:100 MB en vecka i Europa 120 kr20 MB ett dygn i USA 65 kr50 MB tre dygn i Danmark 56 krSka nog skaffa ett (kortet får man ju gratis)https://www.comviq.se/files/info-surf-utomlands_maj.pdfKlicka för att utvidga...
Günstige Handytarife von blau - Internet-Flat 1 GB für Ihr Smartphone oder TabletBlau.de skrev:EU Internet-Paket 100Innerhalb des EU-Auslands bis zu 100 MB mobil im Internet surfen.7 Tage: 4,99 €Klicka för att utvidga...