Senaste nytt

Potential flight disruption British Airways?

LarsCph

Medlem
B52164D8-D856-442C-A106-1CA30C16D9EA.jpeg
Jeg har lige set den her temmelig ubrugelige besked hos British Airways under min booking på starten af famliens sommerferie til US.

Er der nogen som har erfaring med at det faktisk er lig med aflysning? Overvejer om det er værd at ringe til British Airways i morgen og foreslå om de kan booke os på SAS Connect fredag aften, hvor der er plads, og så tage en ekstra nat i London til Lørdag… Der er også mulighed for senere fly fra København til London og senere fly videre til Los Angeles - men så er det den gamle business kabine og ukendt seating, som jeg helst vil undgå…
 

Tomas E

Medlem
Visa bifogad bild 131071 Jeg har lige set den her temmelig ubrugelige besked hos British Airways under min booking på starten af famliens sommerferie til US.

Er der nogen som har erfaring med at det faktisk er lig med aflysning? Overvejer om det er værd at ringe til British Airways i morgen og foreslå om de kan booke os på SAS Connect fredag aften, hvor der er plads, og så tage en ekstra nat i London til Lørdag… Der er også mulighed for senere fly fra København til London og senere fly videre til Los Angeles - men så er det den gamle business kabine og ukendt seating, som jeg helst vil undgå…
Din avgång 07:20 finns i alla fall inte att köpa längre, och inte heller någon sen kvällsflight LHR-CPH kvällen innan (15 juli), så det verkar rimligt att den är (preliminär?)inställd. (Den tidiga kvällskärran LHR-CPH vänder tillbaka 20:45 från CPH.) Förmodligen en 737-700 om det hade varit SAS...
En orsak kan vara att denna t.o.r-flight faller offer för Heathrows senaste krav på utgallring i flygschemat?
Det ser ut att finnas platser till fredagsavgången 15 juli kl 20:45 CPH-LHR (dock bara någon enstaka plats i business) så du behöver nog inte be om att bli ombokad med ett annat bolag, såvida ni inte är många - du skriver ju "familjen".
 

LarsCph

Medlem
Det ser ut att finnas platser till fredagsavgången 15 juli kl 20:45 CPH-LHR (dock bara någon enstaka plats i business) så du behöver nog inte be om att bli ombokad med ett annat bolag, såvida ni inte är många - du skriver ju "familjen".

Jeg må ringe til dem og se hvad der er muligt. Tak for din analyse inkl LHR-CPH den 15. juli. Om nødvendigt kan vi godt flyve economy CPH-LHR på BA821 hvis der ikke er plads i business.
 

LarsCph

Medlem
Morgenafgangen som jeg er booket på findes til salg nu. Det samme torsdag og fredag.

Nu har jeg som "backup" indtil videre booket en full refundable SAS (SAS Connect) klokken 15 fredag + Accor hotellet ved Terminal 5.

Vi er ikke "mange" men, 2 voksne og 1 barn på 10 år som rejser.


2022-07-12_08-17-52.jpg
 

LarsCph

Medlem
Det går ikke at ringe til British Airways - på +4570128022 som oplyses på websiden er linjen optaget. På 0344 493 0787 får man efter at have valgt "changes to existing flights" at vide at der er lang kø og man skal ringe igen senere.... Hmmm :/
 

Tomas E

Medlem
Morgenafgangen som jeg er booket på findes til salg nu. Det samme torsdag og fredag.

Nu har jeg som "backup" indtil videre booket en full refundable SAS (SAS Connect) klokken 15 fredag + Accor hotellet ved Terminal 5.

Vi er ikke "mange" men, 2 voksne og 1 barn på 10 år som rejser.


Visa bifogad bild 131075
Sena kvällsflyget LHR-CPH 15 juli är också tillbaka, så ditt morgonflyg kanske går...
Skärmavbild 2022-07-12 kl. 09.17.40.png
 

LarsCph

Medlem
Ja det ser det ud til - det står nu heller ikke længere ‘potential disruption’ når jeg går ind i manage my booking! :)
 
Toppen