Värt och värt, det är nog bara du som kan svara på frågan, men om du jmf med vad det blir i skatter och titta på vad det kostar att åka till Paris de datum du tänker åka så ser du ju vad "värdet" på dina poäng blir sen för du väga det emot vad en Business resa är värt för dig.Jag har precis börjat samla poäng och undrar om det är värt att boka detta. Eller ska jag fortsätta samla upp till 90-100k för en business resa?
Har snappat upp nånstans att man helst inte ska slösa poäng på Europaresor.
EDIT: Funderar alltså på att boka go till Paris under semestern.
Om dina poäng inte går ut inom snar framtid. Boka först, fundera sedan.Jag har precis börjat samla poäng och undrar om det är värt att boka detta. Eller ska jag fortsätta samla upp till 90-100k för en business resa?
Som ovan skriver, boka och avboka när/om det dyker upp något bättre. Om du söker rätt på trådarna om Friends & Family kan du säkert hitta en del exempel på de bästa priserna till Paris. Inom en till två veckor är det förhoppningsvis dags för den kampanjen igen. För ungefär ett år sedan bokade vi Paris i slutet på juli för 924:-/vuxen vilket kändes prisvärt.Jag har precis börjat samla poäng och undrar om det är värt att boka detta. Eller ska jag fortsätta samla upp till 90-100k för en business resa?
Någon som vet om dessa är återbetalningsbara? Står i villkoren att de inte kan ändras pga av prisskillnad i poäng men inget angående avbokning och återbetalning...